Els Mossos d'Esquadra, conjuntament amb la Guàrdia Urbana de Vic, han detingut un veí de la ciutat acusat d'intentar robar en un bar del carrer Manlleu. Quan els agents van arribar a l'establiment van veure, per un fals sostre que s'havia forçat des d'una escala lateral, les cames del detingut pel què van poder comprovar que continuava a l'interior de l'establiment. L'home va ser localitzat amagat darrera una porta de l'interior del bar.
Els cossos policials havien rebut l'alerta per part dels veïns que els semblava sentir soroll al interior de l'establiment en un horari en què el bar està tancat. L'home duia en una bossa localitzada pels agents amb cinc ampolles, 13 DVD i 60 discos compactes.
Els fets van passar dimarts a dos quarts de 3 de la matinada. El jove detingut és Rachid El M de 28 anys. Aquest mateix dimecres estava previst que el detingut passés a disposició del jutjat de guàrdia de Vic.
ARA A PORTADA
-
Detenen tres militants de l'Esquerra Independentista d'Osona en una acció contra el model agroalimentari Irene Giménez Vinyet
-
L'arribada de la primavera posa punt final a un hivern «com els d'abans» a Osona i el Lluçanès Irene Giménez Vinyet
-
El Congrés BIT de Vic 2026 posa el focus en la bioeconomia agroalimentària i forestal Irene Giménez Vinyet
-
Acaba detingut després d'alertar que un client havia quedat tancat al lavabo d'un bar del casc antic de Vic Redacció
-
Maria Balasch no serà la candidata d'ERC Vic a les eleccions municipals del 2027: «Faig un pas al costat» Irene Giménez Vinyet
Publicat el
28 d’abril de 2010 a
les 18:07
Et pot interessar
-
Societat
El Centre BETA ha captat més d'11,5 milions d'euros de projectes europeus de bioeconomia i medi ambient
-
Societat
Incendi en una casa de Sant Quirze de Besora
-
Societat
Incendi en un restaurant del carrer Sant Miquel dels Sants de Vic
-
Societat
Detenen un home per sis robatoris amb força en domicilis de Vic i busquen a dues persones més
-
Societat
Músiques d'autor i un model cultural alternatiu, l'aposta del festival EnCanta de Roda de Ter
-
Societat
El Festival de Música Religiosa de Vic programa sis concerts a diferents espais patrimonials de la ciutat
