Dos agents de la Guàrdia Urbana de Vic de paisà van enxampar la matinada del passat dissabte dues persones que estaven causant danys en elements de joc com xarxes o pals a la zona del darrere dels camps de futbol de Vic. En aquest punt hi solen practicar esports persones estrangeres de la ciutat.
Les dues persones enganxades in fraganti són un home i una dona, tots dos veïns de Vic. Se'ls han instruït diligències judicials per danys i desobediència als agents, arran del seu violent i provocatiu comportament.
Els agents es van desplaçar a la zona d’incògnit després de rebre queixes dels usuaris de la zona esportiva, en què manifestaven haver estat objecte de pintades racistes i xenòfobes, i que se'ls havien produït danys en diferents elements del mobiliari per practicar esport.
Enxampats causant danys a xarxes i pals de la zona esportiva de Vic
Els usuaris dels camps, habitualment estrangers, es van queixar a la Guàrdia Urbana de pintades racistes i xenòfobes i material malmès
ARA A PORTADA
-
Teatrets d'Osona celebrarà el desè aniversari amb un concert d'Obeses i tres propostes sorpresa Redacció
-
Josep Anglada haurà de retractar-se públicament pels insults masclistes a la regidora de la CUP Carla Dinarès Redacció
-
La víctima d'un robatori a Roda de Ter reconeix el lladre perquè portava la seva roba posada pel carrer Redacció
-
-
El Casal Popular Boira Baixa de Manlleu denuncia la «repressió» de la Policia Local: «Ja no callarem més» Irene Giménez Vinyet
Publicat el 18 d’octubre de 2022 a les 14:12
Et pot interessar
-
Societat
La NASA es fa ressò d'una imatge capturada pel fotògraf osonenc Emili Vilamala
-
Societat
Festa dels Tonis 2026 a Osona i el Lluçanès: dates i activitats
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 16, 17 i 18 de gener
-
Societat
L'Ajuntament de Vic es reuneix amb representants de la pagesia del territori
-
Societat
El ple de Vic desestima la petició de consulta popular plantejada per la Plataforma CAP-Caputxins
-
Societat
La bona notícia de Pilarín Bayés després d'estar ingressada a l'hospital: «Mai havia estat tant temps sense dibuixar»
