Feinada la que se li va girar a la Guàrdia Urbana de Vic la matinada de diumenge. A dos quarts d'una de la matinada, la patrulla va aturar un vehicle per "conducció temerària" al carrer Rafael Gay de Montellà. El conductor, Marcos L.P., de 37 anys i veí de Santa Eugènia de Berga, va donar un resultat d'1,20 mg d'alcohol a la prova d'alcoholèmia, gairebé cinc vegades més del permès.
Tres hores més tard, al carrer Sot dels Pradals, la història es va repetir però amb una conductora. Aina T.P., de 20 anys i veïna de Cardedeu, va ser enxampada amb una taxa del 0,93 mg d'alcohol per litre d'aire aspirat, després que la policia l'aturés per una "conducció estranya".
Enxampats dos buidaampolles conduint per Vic
Un gairebé quintuplicava i l'altre quadruplicava la taxa permesa
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 14 d’agost de 2013 a les 12:38
Et pot interessar
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol
-
Societat La consellera Paneque visita les instal·lacions de la comunitat energètica Balenyà Sostenible
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic