Dos menors d’edat van ser enxampats per la Guàrdia Urbana de Vic conduint un cotxe robat i sense tenir l’edat per fer-ho. Els fets van succeir a la matinada de diumenge a dilluns, a quarts d’una, a l’avinguda dels Països Catalans.
Uns agents de la Guàrdia Urbana van aturar un vehicle per circular sense llums, moment en què els dos ocupants del cotxe van saltar i van fugir corrents. Al cap de poca estona, van ser localitzats, en una recerca en la que també hi van col·laborar els Mossos d’Esquadra.
Un cop identificats, es va comprovar que eren dos nois menors d’edat. La Guàrdia Urbana els va instruir diligències judicials per un presumpte delicte de robatori o furt d’ús de vehicle i els van lliurar als seus pares.
Enxampats dos menors d'edat conduint un cotxe robat a Vic
Els nois van intentar fugir de la Guàrdia Urbana
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juliol de 2015 a les 17:44
Actualitzat el 13 de juliol de 2015 a les 17:48
Et pot interessar
-
Societat Paisatges de postal: l'estiu arrenca calorós a Osona i el Lluçanès
-
Societat Núria Simon és la nova presidenta de Pimec Comerç Catalunya Central
-
Societat Una sortida cada 20 minuts: la línia de bus que uneix Vic, Manlleu i Torelló guanya 15 expedicions diàries
-
Societat La NASA concedeix una menció a una foto d'Emili Vilamala del meandre de Sant Pere de Casserres
-
Societat Una explotació de Viladrau ensenya tècniques per millorar la gestió de ramats a les noves generacions
-
Societat Advocats d'Osona adverteixen el MNAC i Cultura que presentaran una querella si tornen els murals de Sixena