La Guàrdia Urbana de Vic va instruir divendres diligències judicials a un jove que va enxampar conduint amb una taxa d'alcohol que quadruplicava els índexs permesos. La detenció es va fer a poc de tres quarts de 5 de la tarda, segons han explicat fonts del cos policial.
La centraleta de la comissària va rebre una trucada dient que hi havia una discussió de trànsit. Quan el cotxe patrulla va arribar en aquest punt un dels vehicles va marxar del lloc. En ser aturat pels agents al carrer Torelló el conductor presentava símptomes “evidents” de trobar-se sota la influència de begudes alcohòliques.
El detingut és Jorge PP, de 36 anys i resident a la capital osonenca.
Enxampen un conductor que quadruplicava la taxa d'alcohol
El detingut, de 36 anys, és veí de Vic.
Ara a portada
-
Societat Entre la llum de la plaça Major i la foscor a gran part dels barris: així es va viure a Vic l'apagada elèctrica Redacció
-
-
Societat Catalunya recupera la normalitat a la xarxa elèctrica i Rodalies torna parcialment Lluís Girona Boffi
-
-
Economia «Volem viure»: els sindicats incrementen la pressió en l'1-M de la reducció de la jornada Redacció
Publicat el 20 de juliol de 2009 a les 17:26
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber del Lactium de Vic 2025
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: de l'1 al 4 de maig
-
Societat Translog Osona reuneix una quarantena de professionals per parlar de ciberdelinqüència i empreses
-
Societat Vic posa en marxa un pla per buscar nous lectors