El conseller d’Educació de la Generalitat, Ernest Maragall, presidirà l’acte d’inauguració de les obres de reforma i remodelació del CEIP Dr. Fortià Solà. Aquest acte tindrà lloc aquest divendres, 8 de maig, a les 12 del migdia. El centre té una capacitat per a 450 alumnes i 37 professors. El conseller estarà acompanyat de les autoritats municipals i dels responsables del centre educatiu.
Posteriorment, a les 13:15h, el conseller visitarà l’IES Cirviànum amb una capacitat per a 690 alumnes i on hi treballen 58 professors. En aquest centre es farà l’acte de reconeixement d’excel·lència, en el que el conseller felicitarà als alumnes que hagin destacat pels seus resultats acadèmics.
L’estada del conseller Maragall a Torelló es clourà amb un dinar a l’hotel Les Serrasses amb els directors dels centres educatius de la població.
- Notícies relacionades
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de maig de 2009 a
les 20:40
Et pot interessar
-
Societat
Neix un premi a l'excel·lència comunicativa en català en l'explicació dels fenòmens meteorològics o científics
-
Societat
Lluc Crusellas endolceix l'aniversari de la iaia Angeleta
-
Societat
Taradell celebra una Jornada per Palestina aquest divendres
-
Societat
La disbauxa ja és aquí: el Pullassu dona el tret de sortida al Carnaval de Terra Endins de Torelló
-
Societat
Poques afectacions a Osona i el Lluçanès a causa del vent
-
Societat
Denuncien a Osona un home per conduir begut i negar-se a fer les proves d'alcoholèmia
