No tothom es pot queixar. Ho demostra la detenció practicada diumenge al vespre per la Guàrdia Urbana de Vic al Doner Kebab del número 57 del carrer de Gurb de Vic. Segon ha informat el cos policial, un client de l'establiment de 19 anys s'havia embrancat en una agra discussió amb el cuiner perquè el kebab no era del seu gust.
La discussió va anar pujant de to fins a tal punt que la policia va rebre l'avís dels veïns per l'esbroncada que s'havia generat al voltant del kebab. Després d'un tens diàleg entre el cuiner i el client, la patrulla va poder calmar els ànims i va comprovar el client gemegaire estava buscat per un jutjat de Barcelona acusat de furts. La Urbana va detenir Farah. A i lliurat a l'autoritat judicial, evidentment, sense el kebab.
Es queixa perquè no li agrada el kebab i acaba detingut
La Urbana de Vic deté el client insatisfet perquè està buscat per la justícia
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’agost de 2013 a
les 15:13
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
