Òmnium Osona clou la celebració del seu 50è aniversari amb un espectacle multidisciplinari aquest dijous, 17 de març. L'acte Qui planta, canta, que és gratuït, és a dos quarts de 9 del vespre a l'Atlàntida de Vic.
Tal com explicaven en roda de premsa, Martí Font i Pep Coll, part de l'equip de creació del muntatge, s'ha apostat per un "directe visual" que s'estructura en quatre eixos: cultura, llengua, cohesió i país.
Per parlar d'això han agafat projectes i activitats de l'entitat i els han vinculat amb "el procés vital dels elements naturals". Per això, s'hi podrà veure un fragment de terra on s'hi planta una llavor, creix, floreix i les adversitats que viu representades pel vent.
A l'espectacle, que busca ser "colpidor" i alhora "entretingut", hi haurà música i poemes d'Àngel Guimerà, Salvador Espriu o Miquel Martí Pol. A més de Font i Col, també hi han treballat Marc Saborit i Raimon Casals.
Aquest espectacle tanca un conjunt d'activitats que s'han organitzat en els darrers mesos, des de l'edició d'un llibre, fins a un acte dedicats als socis o a les juntes. "Tots ells han servit per fer una mirada enrere, fer un reconeixement aquells que hi han col·laborat, i per veure d'on venim i cap on anem", explicava Toni Ortiz, d'Òmnium Osona.
Espectacle visual per tancar la celebració dels 50 anys d'Òmnium Osona
L'obra multidisciplinària és aquest dijous a l'Atlàntida de Vic
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de març de 2022 a
les 15:54
Et pot interessar
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
-
Societat
Detenen a Vic dos membres d'un grup criminal que suplantava identitats per adquirir la nacionalitat espanyola
-
Societat Segona denúncia contra el conserge d'una escola de Torelló per un presumpte cas d'abusos a un menor
-
Societat
Denuncien un individu per contaminar amb purins una riera de Sant Pere de Torelló
-
Societat
Gestionar un ramat i produir formatge artesà, alguns dels reptes del nou joc de taula d'en Peyu
-
Societat Casa Tarradellas adquireix la planta de Pascual a Gurb per impulsar la producció de mozzarella
