Òmnium Osona clou la celebració del seu 50è aniversari amb un espectacle multidisciplinari aquest dijous, 17 de març. L'acte Qui planta, canta, que és gratuït, és a dos quarts de 9 del vespre a l'Atlàntida de Vic.
Tal com explicaven en roda de premsa, Martí Font i Pep Coll, part de l'equip de creació del muntatge, s'ha apostat per un "directe visual" que s'estructura en quatre eixos: cultura, llengua, cohesió i país.
Per parlar d'això han agafat projectes i activitats de l'entitat i els han vinculat amb "el procés vital dels elements naturals". Per això, s'hi podrà veure un fragment de terra on s'hi planta una llavor, creix, floreix i les adversitats que viu representades pel vent.
A l'espectacle, que busca ser "colpidor" i alhora "entretingut", hi haurà música i poemes d'Àngel Guimerà, Salvador Espriu o Miquel Martí Pol. A més de Font i Col, també hi han treballat Marc Saborit i Raimon Casals.
Aquest espectacle tanca un conjunt d'activitats que s'han organitzat en els darrers mesos, des de l'edició d'un llibre, fins a un acte dedicats als socis o a les juntes. "Tots ells han servit per fer una mirada enrere, fer un reconeixement aquells que hi han col·laborat, i per veure d'on venim i cap on anem", explicava Toni Ortiz, d'Òmnium Osona.
Espectacle visual per tancar la celebració dels 50 anys d'Òmnium Osona
L'obra multidisciplinària és aquest dijous a l'Atlàntida de Vic
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de març de 2022 a
les 15:54
Et pot interessar
-
Societat
Sant Tomàs elabora una mona solidària per recaptar fons per Pediatria de l'Hospital Sant Pau
-
Societat Detenen l'autor d'un robatori en un domicili de Roda de Ter
-
Societat
D'Osona a la Xina: així és la gira de Lluc Crusellas pel país asiàtic
-
Societat
Denuncien dues vegades a un motorista a Osona per excés de velocitat
-
Societat
CCOO celebra l'acord a l'empresa tèxtil Bekaert, de Sant Boi de Lluçanès
-
Societat
Mor un home mentre treballava en una empresa d'embotits de Sant Miquel de Balenyà
