Els esportistes del Club CAR de Sant Tomàs han sortit aquest migdia de dijous de l'estació d'autobusos de Vic direcció a la 12a edició dels Jocs Special Olympics, l'esdeveniment esportiu més important per a les persones amb discapacitat intel·lectual que enguany se celebra del 30 de març al 2 d'abril a Granollers.
Els participants de Sant Tomàs, un total de 36, tenen entre 21 i 60 anys i formen part dels 1.500 esportistes catalans, espanyols i internacionals que competiran en alguna de les 14 disciplines olímpiques que integra l'esdeveniment. En total, el club osonenc hi aporta 19 futbolistes, 9 jugadors i jugadores de petanca, 2 persones que juguen a tenis taula i 6 nedadors i nedadores.
Els Jocs Special Olympics tenen lloc cada quatre anys i a Catalunya se celebren des del 1988. L'edició d'enguany està organitzada per la Federació Catalana d'Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual (ACELL), Special Olympics Catalunya (SOCat) i l'Ajuntament de Granollers. A banda de la competició es tracta d'un espai de convivència, activitats socials, de lleure i de reconeixement de les persones amb discapacitat intel·lectual.
Esportistes del Club CAR de Sant Tomàs competiran en els Jocs Special Olympics
Els participants osonencs han sortit de Vic aquest dijous al migdia direcció a l'esdeveniment que enguany se celebra del 30 de març al 2 d'abril a Granollers
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de març de 2023 a les 17:30
Et pot interessar
-
Societat Paisatges de postal: l'estiu arrenca calorós a Osona i el Lluçanès
-
Societat Núria Simon és la nova presidenta de Pimec Comerç Catalunya Central
-
Societat Una sortida cada 20 minuts: la línia de bus que uneix Vic, Manlleu i Torelló guanya 15 expedicions diàries
-
Societat La NASA concedeix una menció a una foto d'Emili Vilamala del meandre de Sant Pere de Casserres
-
Societat Una explotació de Viladrau ensenya tècniques per millorar la gestió de ramats a les noves generacions
-
Societat Advocats d'Osona adverteixen el MNAC i Cultura que presentaran una querella si tornen els murals de Sixena