Els esportistes del Club CAR de Sant Tomàs han sortit aquest migdia de dijous de l'estació d'autobusos de Vic direcció a la 12a edició dels Jocs Special Olympics, l'esdeveniment esportiu més important per a les persones amb discapacitat intel·lectual que enguany se celebra del 30 de març al 2 d'abril a Granollers.
Els participants de Sant Tomàs, un total de 36, tenen entre 21 i 60 anys i formen part dels 1.500 esportistes catalans, espanyols i internacionals que competiran en alguna de les 14 disciplines olímpiques que integra l'esdeveniment. En total, el club osonenc hi aporta 19 futbolistes, 9 jugadors i jugadores de petanca, 2 persones que juguen a tenis taula i 6 nedadors i nedadores.
Els Jocs Special Olympics tenen lloc cada quatre anys i a Catalunya se celebren des del 1988. L'edició d'enguany està organitzada per la Federació Catalana d'Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual (ACELL), Special Olympics Catalunya (SOCat) i l'Ajuntament de Granollers. A banda de la competició es tracta d'un espai de convivència, activitats socials, de lleure i de reconeixement de les persones amb discapacitat intel·lectual.
Esportistes del Club CAR de Sant Tomàs competiran en els Jocs Special Olympics
Els participants osonencs han sortit de Vic aquest dijous al migdia direcció a l'esdeveniment que enguany se celebra del 30 de març al 2 d'abril a Granollers
ARA A PORTADA
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
-
Ferida per arma blanca una dona a Sant Pere de Torelló en un nou cas de violència de gènere Redacció
Publicat el 30 de març de 2023 a les 17:30
Et pot interessar
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí
-
Societat Un mural a l'edifici d'Osona Salut Mental per reforçar el vincle amb l'espai
-
Societat Llum verda a l'Agenda Urbana de Vic
-
Societat A l'infern!
-
Societat Manlleu inaugura la nova comissaria de la Policia Local: «És un pas cap a una ciutat més segura i preparada»
-
Societat Impulsen una reforma de l'educació infantil des de Vic