Les III Jornades de Màrqueting i Comunicació Empresarial de la UVic-UCC, celebrades aquesta setmana al centre universitari de la capital d'Osona, han aplegat més de 150 persones entre les diferents ponències d'experts, docents i estudiants del sector que han connectat el món professional amb l'acadèmic.
Les trobades, en format presencial i en línia, han posat èmfasi en la comunicació experimental i centrada a les emocions a través de quatre ponències, la primera de les quals a càrrec d'Ana Palencia, directora de Comunicació i Sostenibilitat d'Unilever Iberia. "Dels professionals del màrqueting dependrà la imatge de les companyies en què treballen", remarcava la directiva que, al llarg de la seva exposició, presentava un decàleg per a una comunicació d'empresa eficaç amb els mitjans.
Octavi Tarrés, Business, Development & Partnership Manager, i José Luis Beltran, responsable de Projectes Digitals del Futbol Club Barcelona, també han participat en les jornades de la Universitat de Vic amb l'objectiu d'explicar com s'orienta el negoci d'un club de futbol destacant-ne "la urgent i inaturable necessitat de transformació digital" a través de generar emocions perquè el consumidor connecti amb "l'experiència durant molt més temps que el que dura un partit de futbol".
Bibiana Prats, directora de Màrqueting i Relacions Públiques de Selvert Thermal ha participat en les ponències analitzant com despertar emocions en les elits i la comunicació en el món de la moda i el luxe, on les xarxes socials tenen un paper important.
La darrera jornada, liderada per Laura Torrebadell, directora general de Punt de Fuga, exposava les claus per comunicar-se amb la nova generació de joves que han crescut amb l'esclat de la tecnologia, les crisis econòmiques, les retallades socials i la pandèmia.
La clausura de les III Jornades de Màrqueting i Comunicació de la UVic-UCC anava a càrrec de Lluís Bassat, doctor honoris causa de la mateixa universitat i de la Càtedra Lluís Bassat de Màrqueting Comunicació Empresarial.
Èxit de les Jornades de Màrqueting i Comunicació de la UVic-UCC
Durant dos dies, les ponències han reunit experts, docents i estudiants del sector i han aplegat a més de 150 persones
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 20 d’abril de 2023 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
