L’Ajuntament de Manlleu ha atorgat una llicència d’obres a la planta de compostatge Fervosa, per tal d’intentar reduir les pudors de les instal•lacions. Aquest estiu, alguns veïns del barri de Gràcia s’havien queixat una altre vegada.
Les obres començaran aquest mes de setembre i consistiran en unes cobertures que embolcallen les piles de residus, un sistema anomenat Gore Cover. Les millores també inclouen el sistema de tractament d’aigües. Està previst que les obres finalitzin a principis de l’any que ve.
La decisió s’emmarca en el conflicte judicial entre l’empresa i l’Ajuntament, que encara cueja. L’any passat, el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) va desestimar els recursos d’apel•lació interposats per Fervosa i va confirmat la sentència l’obligava a reduir la quantitat de residus.
- Més informació de la sentència del TSJC
Fervosa farà obres per reduir les pudors de la planta
L’empresa de Manlleu farà servir un nou sistema per cobrir les piles de residus.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’agost de 2010 a les 18:47
Et pot interessar
-
Societat Renfe oferirà un servei alternatiu per carretera a l'R3 durant les obres a l'estació de Vic
-
Societat Vic impulsa habitatges amb serveis per a la gent gran
-
Societat Pla pilot a Vic per agilitzar el reconeixement de la dependència amb la creació d'una finestreta única
-
Societat Concentració a Vic en suport al poble palestí
-
Societat Detinguda per robar 300 euros a una persona gran al barri de Montserrat de Torelló
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre