Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) inicia la renovació del telecabina Coma del Clot de Vall de Núria, amb la col·laboració de l’Agència Catalana de la Joventut, després de 31 anys en funcionament. Així aquest telecabina deixarà d’oferir servei a partir de dilluns, 10 de juny, i comença una renovació que permetrà fer 100% accessible aquesta instal·lació a les persones amb mobilitat reduïda.
D'altra banda, també augmentarà la capacitat i el confort dels viatgers i facilitarà el transport de mercaderies i subministraments des de l’estació de Vall de Núria fins a l’Alberg de Xanascat situat al Pic de l’Àliga.
Està previst que el nou telecabina entri en funcionament la propera temporada d’hivern. Durant el període de renovació del telecabina, hi haurà un servei alternatiu amb vehicles tot terreny per als usuaris de l’alberg.
FGC renova el telecabina Coma del Clot de Vall de Núria
Societat
Es tancarà a partir del 10 de juny i es millorarà l'accessibilitat
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juny de 2019 a
les 10:39
Et pot interessar
-
Societat
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Societat
«Resignació i seguretat» amb el nou bus de Renfe a l'R3
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat
Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló
-
Societat
L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès
