La cursa nocturna dels 7 Portals de Vic va reunir 506 participants en la cinquena edició que va tenir lloc la setmana passada. Després d'un any d'aturada a causa de la pandèmia, es van esgotar les inscripcions per recórrer el centre històric de la ciutat passant pels portals de Malloles, d'en Teixidor, de Queralt, el portalet, de Santa Eulàlia, de Manlleu i de Gurb.
El podi de la categoria absoluta va ser format per Genís Fernandez, Guillem Montiel i Gerard Bou, en categoria masculina, i per Laia Andreu, Marta Sanchez i Jana Aguilar, en categoria femenina. En la categoria adaptada, la guanyadora va ser Marta Codinachs.
En la categoria infantil, que se celebrava per tercer any, el podi masculí va ser per a Martí Costa, Roger Pont i Ferran Pujol, i el femení per a Núria Collell, Emma Garcia i Laura Santaners.
Genís Fernandez i Laia Andreu guanyen la cursa nocturna dels 7 Portals de Vic
Societat
Mig miler de persones participen en el circuit
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026 lliurarà doble Premi Honorífic Irene Giménez Vinyet
-
-
Societat Roda de Ter sotmet a consulta ciutadana set alternatives per reduir el trànsit que travessa el municipi Redacció
-
Esports El Tour arriba a Catalunya amb carrers i carreteres tallades: totes les afectacions i calendari Marc Orts i Cussó
-
Publicat el
13 de juliol de 2021 a
les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
Un estiu farcit de cultura a Can Grau
-
Societat
Junts presenta 82 esmenes als pressupostos per a la Catalunya Central
-
Societat Els actes imprescindibles de la primera setmana de la Festa Major de Vic
-
Societat
Incendi agrícola a l'antic camí de Taradell, a Vic
-
Societat Sagalés estrena centre operatiu i cotxeres sostenibles a Vic
-
Societat
Arrenca la Festa Major Jove de Vic
