
El teatre municipal, ja reformat Foto: Dívik
Gurb inaugurarà el proper diumenge, 8 de novembre, al matí el teatre municipal de la Sala del Molí de l’Esperança, un espai escènic ja present en aquest emplaçament però que s’ha sotmès a una reforma per tal d’adaptar-lo als requeriments de la normativa actual. El teatre està dotat de vestíbul, camerino, noves butaques i un equip de so i il·luminació d'última tecnologia.
L’acte s’emmarcarà en una jornada de portes obertes als diversos equipaments municipals presents a l’Esperança com són l’Ajuntament de Gurb, el consultori, el casal de la gent gran, la sala de cultura, el centre de dia i el Punt Jove.
La inauguració del teatre comptarà amb la presència de la consellera de Governació de la Generalitat, Meritxell Borràs, i el diputat delegat d’Esports de la Diputació de Barcelona, Josep Salom, a banda de les autoritats municipals.
Durant les portes obertes hi haurà una àrea infantil amb inflables i zones de joc.
L’alcalde de Gurb, Joan Roca, afirma que: “La inauguració del nou teatre culmina la remodelació del recinte de l'Esperança que hem fet els últims anys amb molt d’esforç. Ens sentim humilment orgullosos del resultat final i volem compartir-lo amb els gurbetans i gurbetanes, la raó de ser d’aquest complex de serveis”.
Jornada de portes obertes al recinte l’Esperança de Gurb
11.00 h. Inici portes obertes i recorregut de les autoritats pels diferents espais. Signatura al llibre d’honor de l’Ajuntament i tall cinta inaugural.
12.30 h. Parlaments institucionals.
13.00 h. Piscolabis i fi de festa.