El grup parlamentari d’ICV-EUiA sol•licitarà mitjançant una resolució al Departament d’Empresa i Ocupació la creació d'una Aula Activa que farà les funcions d'una aula de recerca intensiva de feina destinada als usuaris de tota la comarca d’Osona. El ple municipal de gener de l’Ajuntament de Vic ja va aprovar la iniciativa dels ecosocialistes secundada per totes les formacions polítiques, menys per Plataforma per Catalunya.
Des d’ICV-EUiA de Vic es reclama que “en un moment de crisi cal prioritzar les polítiques actives d’ocupació, i coherentment, el Govern de CiU hauria de donar suport a la iniciativa aprovada per la gran majoria de grups municipals del consistori vigatà”.
ICV porta al Parlament una petició de Vic
El consistori vigatà va aprovar al gener una moció dels ecosocialistes, per tal de crear una aula activa de recerca de feina.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de febrer de 2011 a les 18:29
Et pot interessar
-
Societat
L'artista Roc BlackBlock crea dos murals per reivindicar el calendari festiu i cultural de Tona
-
Societat
Rupit, Vilanova de Sau i Montesquiu tindran noves depuradores
-
Societat
Torelló busca voluntaris per participar en un projecte per millorar la comprensió lectora dels infants
-
Societat
Un investigador de la UVic-UCC en el descobriment del nanomissatger que manté les cèl·lules en funcionament
-
Societat
Oriol Junqueres i representants de la pagesia es reuneixen a Vic
-
Societat
Projecten una planta de biogàs a Vic per gestionar gairebé 100.000 tones de purins
