Joc brut del Barça

El FC Barcelona fitxa dos jugadors del Roncato Patí Vic just abans del partit que decidirà la lliga.

Publicat el 06 de maig de 2010 a les 17:08
Foto: Dani Fernàndez

El Roncato Patí Vic es juga l’OK Lliga aquest dissabte a la pista del FC Barcelona i el partit arriba envoltat d’una gran polèmica i malestar per les maniobres que s’ha fet des del club blaugrana les darreres jornades. L’equip de Ferran Pujalte ha comunicat al Roncato Patí Vic que incorporava al porter internacional Sergi Fernández la propera temporada, tot i que segons el mateix president del CP Vic Miquel Altimiras “encara fa poques setmanes ens van assegurar que podíem comptar amb en Sergi la propera temporada”. El porter del Roncato fa ja tres temporades que tenia un precontracte signat amb el Barça.

I la incorporació de Sergi Fernández ha vingut acompanyada també del fitxatge del golejador Marc Torra. Altimiras és contundent quan ho qualifica “d’un autèntic tret del Barça a la nostra línia de flotació. Veritablement ens sentim molestos i enganyats pel FC Barcelona”.

Aquest dissabte hi haurà l’OK lliga en joc. El partit es jugarà al Palau Blaugrana a partir de dos quarts de cinc de la tarda. El partit estarà dirigit per O. Valverde i A. López.

- Més informació, des del web del CP Vic