Jordi Alsina, a la cursa Saltamarges. Foto: Adrià Costa
Èxit de participació a la primera edició de la cursa de muntanya Saltamarges, que s’ha disputat aquest diumenge, amb sortida i arribada a Roda de Ter, i amb més de 250 atletes. La prova tenia dos recorreguts, un d’11 quilòmetres i un altre més exigent de 23.
En homes, en el trajecte llarg, la victòria ha estat pel torellonenc Jordi Alsina, que ha completat els 23 quilòmetres –bona part a l'entorn del pantà de Sau- i els 850 metres de desnivell positiu acumulat amb un temps d'1:44.51. Roger Sellés i Dani Bordallo han completat el podi, a 4 minuts i mig i 7 minuts respectivament.
En dones, la victòria ha estat per a Marta Molist, amb un temps de 2:17.54. En segon lloc, a 9 minuts s’ha classificat Anna Capdevila, i en tercer, Núria Arcarons, a 24.
En la cursa curta, els vencedors han estat Xavier Prims i Montse Fernández.
La sortida de la cursa s’ha fet a les 9 del matí des del carrer Collsacabra, davant el pavelló municipal d’esports. S’ha fet una botifarrada i s’ha entregat una samarreta tècnica a tots els participants. També hi havia servei de massatges, dutxes, sorteig de premis i s’ha cronometrat la cursa amb xip.
Un pernil de regal
El ripollès Marc Carós, per la seva banda, s'ha pres la cursa com un entrenament per a les proves d'aquesta tardor i l'ha acabat amb un pernil de sis quilos sota el braç. I és que un dels elements curiosos de la prova era el fet que a la meitat del recorregut hi havia un pernil penjat en un arbre. Qui arribés amb l'exemplar a la meta se l'enduia a casa i Carós ha sacrificat el podi –anava segon- per poder gaudir d'aquesta vianda.
Finalment ha entrat en desè lloc amb un temps de 2:03.
Marc Carós ha acabat amb un pernil de sis quilos. Foto: Adrià Costa
Jordi Alsina guanya la primera edició de la Saltamarges de Roda
Un pernil penjat en un arbre, un dels al·licients de la prova
ARA A PORTADA
-
-
-
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana Irene Giménez Vinyet
-
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan Redacció
-
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat Irene Giménez Vinyet
Publicat el
30 de setembre de 2013 a
les 18:11
Et pot interessar
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
-
Societat
Manel Alcubierre presidirà la nova junta directiva del COAC a les comarques centrals
-
Societat
Incendi a l'exterior d'una granja de Folgueroles
-
Societat
L'ONCE reparteix 50.000 euros a Calldetenes
-
Societat
Cinc agents dels Mossos ferits en una detenció a Vic
