La Comissió Executiva del Patronat de la Fundació Universitària Balmes (FUB), reunida ahir, va donar llum verd al nomenament de Jordi Codina com a nou gerent de la Universitat de Vic (UVic). L’acord, però, no es farà efectiu fins al dia 16 de desembre, quan es reuneixi el Patronat de la FUB. Jordi Codina s’anirà incorporant progressivament a la seva nova responsabilitat a partir del dia 1 de desembre.
Jordi Codina substituirà en el càrrec Pilar Soldevila, que també és l’actual directora de la FUB. En el procés electoral del rectorat abans de l’estiu, una de les reivindicacions del claustre universitari va ser la divisió entre la gerència de la UVic i la direcció de la FUB, càrrecs que fins ara requeien tots dos en Soldevila. Finalment, la FUB ha assumit aquesta demanda.
Un metge dedicat a la gestió
Jordi Codina és nascut a Barcelona. Tot i ser llicenciat en Medicina per la Universitat de Barcelona, ha exercit bona part de la seva carrera professional en l’àmbit de la gestió hospitalària al capdavant d’institucions com L’Aliança, el Parc Taulí de Sabadell i el Grup Hospitalari Quirón, entre altres, d’on va ser gerent des de 2003 a 2006. Actualment és professor col•laborador d’Esade.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de novembre de 2010 a
les 18:24
Et pot interessar
-
Societat
La primera edició de la Festa dels Serveis de Vic, tot un èxit
-
Societat
La Plana de Vic ha superat en 51 ocasions els nivells d'ozó troposfèric aquest estiu
-
Societat
Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic
-
Societat
Els Agents Rurals denuncien la tala il·legal de 200 avets en una finca forestal d'Espinelves
-
Societat
Les pluges i la baixada de temperatures, claus per a la campanya de la castanya de Viladrau
-
Societat
Sant Tomàs inaugura el nou Centre Ocupacional de Manlleu
