La Comissió Executiva del Patronat de la Fundació Universitària Balmes (FUB), reunida ahir, va donar llum verd al nomenament de Jordi Codina com a nou gerent de la Universitat de Vic (UVic). L’acord, però, no es farà efectiu fins al dia 16 de desembre, quan es reuneixi el Patronat de la FUB. Jordi Codina s’anirà incorporant progressivament a la seva nova responsabilitat a partir del dia 1 de desembre.
Jordi Codina substituirà en el càrrec Pilar Soldevila, que també és l’actual directora de la FUB. En el procés electoral del rectorat abans de l’estiu, una de les reivindicacions del claustre universitari va ser la divisió entre la gerència de la UVic i la direcció de la FUB, càrrecs que fins ara requeien tots dos en Soldevila. Finalment, la FUB ha assumit aquesta demanda.
Un metge dedicat a la gestió
Jordi Codina és nascut a Barcelona. Tot i ser llicenciat en Medicina per la Universitat de Barcelona, ha exercit bona part de la seva carrera professional en l’àmbit de la gestió hospitalària al capdavant d’institucions com L’Aliança, el Parc Taulí de Sabadell i el Grup Hospitalari Quirón, entre altres, d’on va ser gerent des de 2003 a 2006. Actualment és professor col•laborador d’Esade.
ARA A PORTADA
-
-
Representants del sector públic i privat analitzen les infraestructures d'Osona i el repte de la contaminació Redacció
-
Quatre dels 14 instituts del pla pilot per desplegar mossos de paisà es neguen a participar-hi Redacció
-
El Meteocat activa l'alerta per tempestes a 13 comarques en plena operació sortida del pont de maig Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
12 de novembre de 2010 a
les 18:24
Et pot interessar
-
Societat
Gestionar un ramat i produir formatge artesà, alguns dels reptes del nou joc de taula d'en Peyu
-
Societat Casa Tarradellas adquireix la planta de Pascual a Gurb per impulsar la producció de mozzarella
-
Societat
Marta Otero, proposada per ser la nova rectora de la UVic-UCC
-
Societat
Dues xocolates de Lluc Crusellas, guardonades als primers premis Bean to Bar
-
Societat
Els claustres de tres dels instituts de Vic rebutgen mossos a les aules
-
Societat
Festa Verdaguer 2026: Folgueroles i Barcelona reivindicaran el poeta «més rebel» amb més de 30 actes
