Fàbrega explica que "rebran menys diners", "entre un 50 i 70% menys per fomentar el pla d'ocupació". "En un context de crisi econòmica, social i sanitària, ens preocupa moltíssim aquesta disminució", afegeix. En aquest sentit, també denuncia que "hi ha 149 ajuntaments, que només rebran 5.735 euros", cosa que "no permet ni contractar una persona en situació de desocupació durant tot un any. Com a molt tres mesos".
Jordi Fàbrega denuncia la rebaixa de la Diputació als plans d'ocupació
El diputat critica que en surten perjudicats el 70% dels municipis de la demarcació de Barcelona
ARA A PORTADA
-
L'Hospital de Vic inaugura una nova unitat per impulsar els assajos clínics al territori Irene Giménez Vinyet
-
-
Denunciat penalment un conductor a Osona per quadruplicar la taxa d'alcoholèmia i circular a 196 km/h Redacció
-
Osona impulsa una estratègia territorial per transformar el sector agroalimentari Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el
08 de gener de 2021 a
les 17:25
La Diputació de Barcelona ha rebaixat les quotes destinades als plans d'ocupació a la majoria de municipis, també d'Osona, en els pressupostos d'aquest 2021. Enguany s'han modificat els criteris i es veuen més afectades les poblacions de mida mitjana i es beneficia les més grans. Tal com es pot veure en aquest vídeo, Jordi Fàbrega, alcalde de Sant Pere de Torelló i diputat per ERC, denuncia que "en surten perjudicats el 70% dels municipis de la demarcació de Barcelona".
Fàbrega explica que "rebran menys diners", "entre un 50 i 70% menys per fomentar el pla d'ocupació". "En un context de crisi econòmica, social i sanitària, ens preocupa moltíssim aquesta disminució", afegeix. En aquest sentit, també denuncia que "hi ha 149 ajuntaments, que només rebran 5.735 euros", cosa que "no permet ni contractar una persona en situació de desocupació durant tot un any. Com a molt tres mesos".
Escull Osona com la teva font preferida de Google
Fàbrega explica que "rebran menys diners", "entre un 50 i 70% menys per fomentar el pla d'ocupació". "En un context de crisi econòmica, social i sanitària, ens preocupa moltíssim aquesta disminució", afegeix. En aquest sentit, també denuncia que "hi ha 149 ajuntaments, que només rebran 5.735 euros", cosa que "no permet ni contractar una persona en situació de desocupació durant tot un any. Com a molt tres mesos".
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de juny
-
Societat Bayés Esport s'incorpora al projecte Talent Esportiu d'Osona de la UVic-UCC
-
Societat
El Castell de Rupit guanya un nou accés i un premi estatal d'arquitectura
-
Societat
Còctel d'emocions entre els estudiants osonencs a l'inici de la selectivitat
-
Societat Càritas Diocesana de Vic alerta de l’increment de la pobresa i el risc que passi entre generacions
-
Societat
Dissolen a Gurb un grup criminal que emetia empadronaments fraudulents per facilitar el reagrupament familiar
