Josep Sallent, regidor per ERC a l'Ajuntament de Santa Eugènia de Berga, va prendre possessió del càrrec de conseller del Consell Comarcal d’Osona, en el ple celebrat el passat 27 de març. Sallent va substituir Jaume Mas, que va deixar l'escó el passat mes de desembre, després de dimitir de regidor a l’Ajuntament de Calldetenes.
Al Consell Comarcal, Jaume Mas formava part de l’equip de govern i era conseller delegat de Cicle de l’Aigua i Infraestructures. Amb anterioritat havia ocupat diferents càrrecs a l’ens: en la legislatura 2003-2007 va ser-ne president i en la següent, 2007-2011, conseller a l’oposició.
Josep Sallent relleva Jaume Mas al Consell Comarcal
El regidor d’ERC de Santa Eugènia pren possessió del càrrec de conseller.
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 04 d’abril de 2013 a les 16:54
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí