L’Ajuntament de Manresa va acollir aquest dimarts 8 de juny la presentació de la 2a edició de les Medalles de l’Esport a la Catalunya Central, que es portarà a terme a Manlleu el proper 13 de juliol. Després de l’èxit de la 1a edició, la Secretaria General de l’Esport i la Delegació del Govern a la Catalunya Central van fer públics els noms dels guardonats de la segona edició, en un acte que va comptar amb la presència de la tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Manresa, Núria Sensat; del representant territorial a Barcelona de la Secretaria General de l’Esport, Toti Mumbrú; del delegat del Govern de la Generalitat a la Catalunya Central, Jordi Fàbrega; així com de Pere Sacristà, el guardonat més gran de tots els distingits, que compta ja amb 100 anys i que va explicar la seva experiència al món de la caça, rodejat d’altres guardonats que també van assistir a la presentació.
Així, el mateix Toti Mumbrú va fer públic que els guardonats d’enguany seran Lluís Marimon (Atletisme – Anoia), Josep Sala (Automobilisme – Bages), Anselm Perramon (Bàsquet – Bages), Josep Vila (Bàsquet – Solsonès), Rosa Jounou (Bitlles Catalanes – Bages), Pere Sagristà (Caça – Bages), Jordi Camps (Ciclisme – Berguedà), Miquel Casas (Excursionisme – Osona), Adrià Navarro (Futbol – Solsonès), Jordi Jordà (Handbol – Osona), Francesc Martínez (Natació – Bages), Joan Sellarès (Tennis Taula – Osona), Joan Orrit (Patinatge Artístic – Bages), Carmen Claret (Gimnàstica – Bages) i Josep Godayol (Hípica – Osona).
També es va fer públic que aquest any es donarien dues distincions especials, una destinada a Rosa Sellarès, nedadora de 100 anys que entrena a Navàs, i un altre al club de recent creació, Cricket Club Vic, que és la primera entitat d’aquest esport a la Catalunya Central.
L’acte de lliurament d’aquesta segona edició de les Medalles de l’Esport a la Catalunya Central, que premien a aquells esportistes majors de 60 anys de les Comarques Centrals serà el Restaurant El Morter de Manlleu el proper 13 de juliol.
La Catalunya Central premiarà quatre esportistes osonencs
Societat
Tots ells majors de 60 anys. El Cricket Club Vic també serà guardonat.
ARA A PORTADA
-
Cultura Oques Grasses s'acomiada després de fer història a l'Estadi Olímpic: «Gràcies per tot l’amor que ens heu regalat» Pau Espí / Agències
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat Els Agents Rurals denuncien la tala il·legal de 200 avets en una finca forestal d'Espinelves ACN
-
Societat Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic Irene Giménez i Vinyet | Agències
-
Publicat el
10 de juny de 2010 a
les 17:45
Et pot interessar
-
Societat
La Plana de Vic ha superat en 51 ocasions els nivells d'ozó troposfèric aquest estiu
-
Societat
Les pluges i la baixada de temperatures, claus per a la campanya de la castanya de Viladrau
-
Societat
Una experiència virtual permet veure com eren els fanals dissenyats per Gaudí a la plaça Major de Vic
-
Societat
«Ara toca dedicar més temps a la família i als amics»
-
Societat
El govern de Vic s'obre a replantejar la mobilitat a la ronda Camprodon
-
Societat
Gran actuació dels Sagals d'Osona al Concurs de Castells de Tarragona
