El concurs de projectes "Millorem Vic" (MV) va entregar els premis de la seva tercera edició dimecres 8 d'octubre. El projecte guanyador va estar "Horts Solidaris", de l'Associació Horts Solidaris de Vic, per ser el que més s'aproximava a l'objectiu que perseguia la competició: "recolzar entitats que treballin per l'economia social i solidària".
L'MV, organitzat per la CUP de Vic, ha aportat 800 euros per a finançar el projecte, una quantitat inferior a la de l'any passat. Aquest fet es deu a que l'organització va decidir invertir part dels diners en un espai que considera "d’importància cabdal per la mobilització": l’Ateneu Popular La Buixarda. El premi prové dels sous als què renuncien els dos dels regidors de la CUP a l'Ajuntament de Vic.
Els altres projectes presentats al "Millorem Vic" han estat “Aktua” de l’Associació Tapís i “Antirumors” del Grup de Teatre Social Antirumors.
Ara a portada
Publicat el 11 d’octubre de 2014 a les 17:54
Et pot interessar
-
Societat Vic ja ha escollit «La paraula del poble»
-
Societat Restablerta la circulació de trens l'R3 després d'una nova incidència
-
Societat Roda de Ter celebra la Fira de la Llavor: «Ens connecta amb els orígens, la terra i la saviesa popular»
-
Societat Sant Jordi a Vic: un centenar de parades ompliran de roses i llibres la ciutat