El proper dissabte 11 de setembre tindrà lloc la II edició de la Cursa de Muntanya de Vic, una cursa de muntanya organitzada per la Unió Excursionista de Vic i el Club Atlètic Vic.
Enguany es presenta completament renovada i amb dos circuits:
- 1 de 20 km per als més experts. Serà un circuit tècnic amb desnivell i que quasi no trepitjarà pista forestal, sinó que es farà molt de tram per corriol.
- 1 de 10 km per als més ràpids o pels que es vulguin introduir en aquest món. Serà un recorregut amb menys desnivell i menys tècnic, però no amb menys encant. Adequat per aquells corredors que els agradin més les curses ràpides i per aquells que volen provar-ho, serà un bon lloc per a fer-ho.
Finalment hi haurà una mini-cursa de muntanya gratuïta per als més joves de la casa, que s'iniciarà a les 12 del matí des del mateix lloc que la dels grans.
Totes les proves tindran sortida i arribada a la zona esportiva de Vic. Hi haurà avituallaments durant la cursa per a tots els participants, també hi haurà botifarrada a l'arribada i un obsequi per a cada corredor.
Premis sorpresa pels primers corredors de la categoria absoluta tant femení com masculí i premis per als tres primers de cada categoria femení i masculí. De la mateixa forma que hi haurà un bon sorteig de material en acabar la prova.
- Més informació, des del web de la Unió Excursionista de Vic
La Cursa de Muntanya de Vic tindrà dos circuits
Societat
La prova se celebrarà dissabte, 11 de setembre.
ARA A PORTADA
-
Societat Les pluges i la baixada de temperatures, claus per a la campanya de la castanya de Viladrau ACN
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat Els Agents Rurals denuncien la tala il·legal de 200 avets en una finca forestal d'Espinelves ACN
-
Societat Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic Irene Giménez i Vinyet | Agències
-
Publicat el
10 de setembre de 2010 a
les 18:42
Et pot interessar
-
Societat
La Plana de Vic ha superat en 51 ocasions els nivells d'ozó troposfèric aquest estiu
-
Societat
Una experiència virtual permet veure com eren els fanals dissenyats per Gaudí a la plaça Major de Vic
-
Societat
«Ara toca dedicar més temps a la família i als amics»
-
Societat
El govern de Vic s'obre a replantejar la mobilitat a la ronda Camprodon
-
Societat
Gran actuació dels Sagals d'Osona al Concurs de Castells de Tarragona
-
Societat
El cap de setmana de pluja ha obligat a suspendre fires i activitats a Osona i el Lluçanès
