La fibra òptica arribarà als polígons industrials de Torelló aquest any. Així ho ha assegurat l’Ajuntament, en el marc d’una de les reunions bimensuals que realitza amb les empreses dels polígons, celebrada aquest dimecres.
També va assistir a la trobada l’inspector en cap de la policia local, Sergi Gràcia, que va proposar millorar aspectes de seguretat i mobilitat que s’havien detectat com a problemàtiques. Manel Romans, regidor de Promoció Econòmica, va presentar per altra banda l’estudi portat a terme per la Diputació de Barcelona, per millorar l’accés al polígon Mas les Vinyes.
L’objectiu d’aquests esmorzars és trobar un espai distès per poder posar en comú i debatre la situació que viuen les empreses situades als polígons industrials de Torelló. La propera trobada es realitzarà el 14 de maig al restaurant El triangle, i totes les empreses hi estan convidades.
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2015 a
les 17:02
Actualitzat el
13 de març de 2015 a les
17:06
Et pot interessar
-
Societat
Instal·len càmeres lectores de matrícules a Torelló
-
Societat
Demanen més de 30 anys de presó per l'atac a la comissaria dels Mossos de Vic en solidaritat amb Pablo Hasél
-
Societat
La reserva natural que projecten a Sant Sadurní d'Osormort ocuparia la meitat del municipi
-
Societat
Molta participació en la 12a edició de les jornades Càpsula d'orientació acadèmica
-
Societat
Accident amb dos camions implicats a la C-25 a Gurb
-
Societat
La Fundació Vedruna obrirà al públic la casa de Vic on va viure la fundadora de la congregació
