Els carrers i places de Calldetenes es tornaran a omplir, aquest dissabte 2 d'octubre, de comerços, empreses, serveis i productors locals, així com també de concursos, activitats infantils i música, entre molts altres. Torna la Fira de la Mercè a Calldetenes amb una quarantena d'estands, després d'una parada d'un any a causa de la situació derivada de la Covid. Aquesta fira s'ha convertit en un aparador de tota l'oferta que es pot trobar al municipi.
Tal com recull l'Ajuntament, la fira està adaptada a les mesures de prevenció i, per exemple, hi haurà distàncies entre estands, sentits de circulació peatonals per als visitants, distàncies de seguretat entre taules a la zona gastronòmica i control d'aforament.
[h3] Negocis i castells [/h3]
Una de les principals novetats d'aquesta edició és l'Espai de negoci, un punt de trobada per a empreses i clients que s’ubicarà al vestíbul del primer pis de l'Auditori Teatre Calldetenes. Aquest nou espai té per objectiu facilitar les trobades entre les empreses del municipi i els seus clients o potencials.
També destaquen les activitats per a infants i joves organitzades per l'esplai Equinocci durant el matí i els tallers de castells i l'actuació dels Sagals d'Osona. De fet, Calldetenes serà un dels primers llocs on aquesta colla osonenca podrà fer activitat castellera.
[h3] Una fira, cinc espais [/h3]
Com es habitual, la fira es divideix en l'espai gastronòmic (parades i foodtrucks) a la plaça Onze de Setembre, les botigues al carrer i les parades d’artesania al carrer Gran, La Cuineta de la Fira i el Concurs de pintura ràpida a la plaça Vella, i els estands empresarials a i la Fira sobre rodes a l'avinguda Pau Casals.
Les activitats infantils, espectacles, actuacions musicals, tallers i exhibicions es repartiran pels diversos carrers i places que ocupa la fira. Podeu consultar tota la programació en aquest enllaç.
La Fira de la Mercè retorna a Calldetenes
Enguany s'ha ideat un espai de negoci on es puguin trobar empreses i clients
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de setembre de 2021 a les 17:55
Et pot interessar
-
Societat El bar del Sucre obrirà de manera estable i continuada durant tot l'any
-
Societat La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Societat Detingut un conductor a Gurb per superar amb escreix la taxa d'alcoholèmia
-
Societat Per què Pilarín Bayés encara no s'ha tirat a la piscina aquest estiu?
-
Societat Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts
-
Societat Caixa Enginyers inaugura una nova oficina a Vic