La Fira de l'Avet d'Espinelves és un dels reclams turístics més importants d'Osona. Enguany, el certamen tindrà lloc del 2 al 10 de desembre i preveu rebre més de 90.000 visitants. Per evitar problemes de mobilitat, l'Ajuntament ha creat unes 200 noves places d'aparcament. Tot i això, el seu alcalde, Antoni Tanyà, recomana visitar la fira els primers dies perquè és quan hi ha menys afluència de gent. De cara a la pròxima edició, s'està valorant oferir un servei de bus que comuniqui Espinelves amb Vic. El certamen tindrà un centenar de parades, 10 més que l'any passat. La meitat s'han construït de nou amb fusta. A més, hi haurà set parades d'avets, totes de veïns del poble. En total, es preveuen vendre uns 3.000 arbres.
La 42a Fira de l'Avet d'Espinelves arriba amb novetats. L'Ajuntament ha renovat tots els cartells que indiquen el certamen, i també s'han renovat amb fusta la meitat del centenar de parades que té la fira. I per resoldre un dels principals problemes del certamen, el de la mobilitat, s'han creat prop de 200 nous llocs d'aparcament.
L'alcalde confia que les obres de l'R3 no tinguin massa afectació, i reconeix que la majoria dels visitants de la Fira arriben amb el seu propi vehicle. De cara a la pròxima edició, s'està valorant crear un servei de bus que comuniqui el poble amb Vic.
Tot i que el certamen se celebra del 2 al 10 de desembre, es preveu que del 6 al 10 seran els dies de més afluència de gent.
La Fira de l'Avet d'Espinelves preveu rebre més de 90.000 visitants i vendre 3.000 arbres de Nadal
Societat
El certamen, que tindrà lloc del 2 al 10 de desembre, manté el centenar de parades
ARA A PORTADA
-
Societat CCOO denuncia que encara no s'ha construït la nova passera sobre el Gurri, on van morir dos homes l'any 2020 Redacció
-
Societat Recapten més de 6.200 euros per a repatriar al Marroc el cos del nen de 9 anys mort a Vic Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Festival Nits de Cinema Oriental de Vic: aquest és el palmarès de la 23a edició Redacció
Publicat el
28 de novembre de 2023 a
les 15:20
Actualitzat el
28 de novembre de 2023 a les
20:48
Et pot interessar
-
Societat
El Lluçanès brilla amb el Cantilafont
-
Societat
Comença la construcció de 17 habitatges amb serveis per a la gent gran a Vic
-
Societat
Consternació a la UE Vic per la mort sobtada d'un jugador de 9 anys
-
Societat
Un total de 834 persones participen en la consulta ciutadana sobre el trànsit a Roda de Ter
-
Societat Els treballadors de Leche Pascual a Gurb desconvoquen la vaga i la protesta a Madrid
-
Societat
Junts insta als governs català i espanyol a aclarir el futur del CAP dels Caputxins
