Aquest dilluns s'ha presentat l'XI Beca Consultori Bayés en Ciències de la Salut, convocada per la Fundació d’Osona per a la Recerca i l’Educació Sanitàries (FORES) i el Consultori Bayés. S’hi poden presentar totes les persones que treballin en l’àmbit de la salut a Osona i el Ripollès i el professional guanyador de la beca podrà fer una estada de fins a tres mesos en un centre assistencial de reconegut prestigi per tal d’ampliar la seva formació especialitzada. L’import de la beca és de 3.000 euros i, a més, el professional becat manté el sou mentre s’està formant.
La presentació ha anat a càrrec del professor Antoni Bayés, de la Directora de la FORES, Dra. Núria Roger, del Director Assistencial del Consorci Hospitalari de Vic (CHV), Dr. Rafael Toribio, de la guanyadora de la X Beca Bayés, Monserrat Barcons i de la Directora del Consultori Bayés, Clàudia Bayés. Les sol•licituds i la documentació hauran de ser presentades abans de les 10 del matí del dia 13 de setembre a la secretaria de la FORES, a la setena planta de l’Hospital General de Vic.
Projecte intensiu de formació en cardiologia Clínica per a un metge especialista en medicina interna
La Dra. Montserrat Barcons, del CHV, va ser la guanyadora de la X Beca Bayés amb aquest projecte que permet a aquesta metgessa internista incrementar els coneixements teòrics i pràctics en cardiologia. El projecte l’està desenvolupant actualment a l’Hospital Clínic de Barcelona i tot plegat permetrà millorar la qualitat assistencial del malalt cardiològic atès a Osona.
De fet, des del novembre de 2008 ja existeix un conveni de col•laboració institucional entre l’Hospital Clínic de Barcelona i el CHV. Un dels compromisos bàsics de l’acord era que l’Hospital Clínic es comprometia a cobrir una plaça de cardiòleg amb especialistes que es desplaçarien al CHV i, per altra banda, tots aquells pacients del Consorci Hospitalari de Vic que necessitessin atenció d’alta especialització cardiològica, eren derivats a l’Hospital Clínic de Barcelona com a centre de referència.
La FORES convoca una nova Beca Consultori Bayés
Societat
El guanyador podrà fer una estada de tres mesos en un centre assistencial de prestigi.
ARA A PORTADA
-
Societat L'apunyalament a un metge del CAP de Torelló podria ser un cas de violència en l'àmbit de la parella ACN
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 16, 17 i 18 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Política Alhora denuncia «la intimidació» policial a Vic mentre recollia signatures per presentar-se al 29-N Pau Espí Solé
-
Política Isaac Peraire serà el candidat d'ERC a la Catalunya Central per a les eleccions del 29-N Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
29 de juny de 2010 a
les 19:21
Et pot interessar
-
Societat
Vic impulsa una setmana d'activitats per visibilitzar la soledat no desitjada
-
Societat
Joves de Vic s'apropen a la poesia a través del rap
-
Societat
De Vic al Parlament per impulsar la reforma de l'educació infantil
-
Societat
El Festival de Cinema de Muntanya de Torelló projectarà una seixantena de films de 18 països diferents
-
Societat
Torelló condemna l'agressió a un metge del CAP
-
Societat
Investiguen l'apunyalament d'un metge del CAP de Torelló
