La Fundació Humanitària Dr. Trueta, en l'exercici de la seva vessant medioambiental com a gestor de residus, es fa càrrec des d'aquest mes de gener dels tòners usats que es generen a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), conglomerat que aglutina els principals mitjans de comunicació públics catalans com TV3, Catalunya Ràdio, el 33, el 3/24 o el 3cat24.cat. La recollida de tòners és un dels molts serveis que ofereix la Trueta a empreses i institucions. Entre aquests hi ha la destrucció de documentació confidencial i la recollida de paper, cartró, mòbils i material informàtic.
El servei de recollida de tòners consisteix en la col•locació de diversos contenidors a les instal•lacions de les empreses que el sol•licitin i, periòdicament, la Fundació s'encarrega de recollir el material per reciclar-lo correctament i evitar el risc de contaminació que suposa llençar-los a les escombraries.
Una feina que porten a terme personal amb discapacitats derivades d'una malaltia mental. D'aquesta manera, no només s'està vetllant pel medi ambient sinó que també s'està treballant en la inserció laboral d'un col•lectiu àmpliament defenestrat en les relacions laborals.
La Fundació Trueta recull tòners usats
Aquest mes es fa càrrec dels que genera la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de gener de 2011 a
les 17:42
Et pot interessar
-
Societat
Sentir-se com a casa a Hospital de la Santa Creu de Vic
-
Societat
Tona presenta el projecte de renaturalització del pati de l'Escola de l'Era de Dalt
-
Societat
Bon Preu busca talent a Osona i farà entrevistes de feina a Vic
-
Societat
Oques Grasses, La Gossa Sorda i Joan Dausà encapçalen el cartell del Cabró Rock de Vic més multitudinari
-
Societat
Condemnen a un any de presó un carter de Vic per llençar propaganda electoral de JxCat al contenidor
-
Societat
Els Pressupostos participatius de Torelló recullen més de 50 propostes
