La Fundació Humanitària Dr. Trueta, en l'exercici de la seva vessant medioambiental com a gestor de residus, es fa càrrec des d'aquest mes de gener dels tòners usats que es generen a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), conglomerat que aglutina els principals mitjans de comunicació públics catalans com TV3, Catalunya Ràdio, el 33, el 3/24 o el 3cat24.cat. La recollida de tòners és un dels molts serveis que ofereix la Trueta a empreses i institucions. Entre aquests hi ha la destrucció de documentació confidencial i la recollida de paper, cartró, mòbils i material informàtic.
El servei de recollida de tòners consisteix en la col•locació de diversos contenidors a les instal•lacions de les empreses que el sol•licitin i, periòdicament, la Fundació s'encarrega de recollir el material per reciclar-lo correctament i evitar el risc de contaminació que suposa llençar-los a les escombraries.
Una feina que porten a terme personal amb discapacitats derivades d'una malaltia mental. D'aquesta manera, no només s'està vetllant pel medi ambient sinó que també s'està treballant en la inserció laboral d'un col•lectiu àmpliament defenestrat en les relacions laborals.
La Fundació Trueta recull tòners usats
Societat
Aquest mes es fa càrrec dels que genera la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de gener de 2011 a
les 17:42
Et pot interessar
-
Societat
Tall de la circulació a l'R3 entre la Garriga i Puigcerdà per un robatori de cable
-
Societat
Caigudes d'arbres i alguna situació aparatosa: els desperfectes de les tempestes de dimarts a Osona
-
Societat
Un cotxe queda totalment calcinat després de cremar en un pàrquing del Castell de Montesquiu
-
Societat
Pilarin Bayés gaudeix de l'estiu a la Costa Brava: «No tinc temps de dibuixar»
-
Societat
El MEV incorpora un nou mètode de desinsectació d'obres d'art
-
Societat
Detinguts dos homes a Vic per assaltar un comerciant en el moment de tancar el seu establiment
