El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, s’ha compromès a arranjar la carretera actual que connecta el camí de Sant Bartomeu del Grau amb la carretera d’Olost. A més, també ha assegurat que s’estudiarà la possibilitat d’ampliar la via a set metres (en aquests moments, en fa cinc), un projecte que ja està previst des del 2009 però que no s’ha arribat a materialitzar mai. L’obra d’eixamplament té un pressupost de 400.000 euros. Així ho va comunicar Recoder als alcaldes de Sant Bartomeu i Olost, Emili Benito i Josep M. Freixanet, en una trobada que van tenir el passat dijous a Barcelona.
A l’actualitat, aquesta tram de carretera presenta un ferm molt deteriorat, amb molts forats, degut a l’intens trànsit de camions. Aquests vehicles pesats l’utilitzen per accedir a Sant Bartomeu, des que es va inaugurar al 2007 la nova carretera C-651 que enllaça l’Eix Transversal amb Olost.
L’amplada de només cinc metres també representa un greu problema per als camions. Benito considera que les indústries ubicades a Sant Bartomeu necessiten “una via més ample i en millors condicions”. L’alcalde creu que aquesta obra és un objectiu “prioritari” per al municipi, més tenint en compte la situació econòmica actual.
La Generalitat estudiarà ampliar la carretera que uneix Sant Bartomeu i Olost
De moment, el conseller Lluís Recoder s’ha compromès a arranjar l’actual via de només cinc metres, molt deteriorada a causa del trànsit de camions.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de maig de 2012 a les 18:47
Et pot interessar
-
Societat Vic apropa l'art i l'artesania a la ciutadania
-
Societat Manlleu aprova la modificació per la reordenació urbanística del polígon del Verdaguer
-
Societat La UVic-UCC i la Fundació Impulsa col·laboren per fomentar l'educació i el compromís social dels joves
-
Societat Canvi de nom a la biblioteca de Torelló
-
Societat L'obrador de patates de Sant Tomàs posa a la venda el gust del pebre negre
-
Societat El Lluçanès impulsa una Biblioteca de les Coses