El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, s’ha compromès a arranjar la carretera actual que connecta el camí de Sant Bartomeu del Grau amb la carretera d’Olost. A més, també ha assegurat que s’estudiarà la possibilitat d’ampliar la via a set metres (en aquests moments, en fa cinc), un projecte que ja està previst des del 2009 però que no s’ha arribat a materialitzar mai. L’obra d’eixamplament té un pressupost de 400.000 euros. Així ho va comunicar Recoder als alcaldes de Sant Bartomeu i Olost, Emili Benito i Josep M. Freixanet, en una trobada que van tenir el passat dijous a Barcelona.
A l’actualitat, aquesta tram de carretera presenta un ferm molt deteriorat, amb molts forats, degut a l’intens trànsit de camions. Aquests vehicles pesats l’utilitzen per accedir a Sant Bartomeu, des que es va inaugurar al 2007 la nova carretera C-651 que enllaça l’Eix Transversal amb Olost.
L’amplada de només cinc metres també representa un greu problema per als camions. Benito considera que les indústries ubicades a Sant Bartomeu necessiten “una via més ample i en millors condicions”. L’alcalde creu que aquesta obra és un objectiu “prioritari” per al municipi, més tenint en compte la situació econòmica actual.
La Generalitat estudiarà ampliar la carretera que uneix Sant Bartomeu i Olost
De moment, el conseller Lluís Recoder s’ha compromès a arranjar l’actual via de només cinc metres, molt deteriorada a causa del trànsit de camions.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de maig de 2012 a les 18:47
Et pot interessar
-
Societat
Enxampen a Gurb un conductor que estava sota els efectes de l'alcohol i circulava amb les rodes punxades
-
Societat
El Patronat de la Fundació Universitària Balmes aprova un pressupost de 69,6 milions d'euros pel curs 2025-2026
-
Societat
El degà dels advocats de Vic, Rogeli Montoliu, nou president del Consell de l'Advocacia Catalana
-
Societat
L'alcalde de Vic en conèixer la resolució del Pla de Barris: «És una grandíssima notícia per la ciutat»
-
Societat
10 detinguts en un operatiu contra el tràfic de drogues a Vic
-
Societat
Vic rebrà 15 milions d'euros de la primera convocatòria del Pla de Barris
