La històrica llibreria-papereria Mater de Vic es trasllada després de funcionar durant més de 42 anys al carrer Manlleu, de Vic. Aquest moviment s’emmarca dins el pla de creixement de l’empresa, iniciat fa uns mesos amb el trasllat de la impremta a la carretera de Sant Hipòlit, en una nau al Polígon Sot dels Pradals on també s’ofereix un gran espai de venda de papereria i material d’oficina. El pla també afecta la llibreria-papereria, amb un local comercial més espaiós a pocs metres de l’actual, al centre de Vic, al carrer del Pla de Balenyà 23, cantonada amb el Portal de la Rambla.
La inauguració oficial del nou establiment tindrà lloc aquest divendres, 24 d’octubre, a partir de les set de la tarda i fins a les nou del vespre.
La Mater és una empresa de tradició familiar amb més de 57 anys d’història. Durant aquests anys l’evolució ha estat continuada. Es va iniciar com a impremta i l’evolució va permetre obrir noves línies de negoci, com la llibreria-papereria.
La històrica llibreria-papereria Mater de Vic es trasllada
La botiga obre un nou local al Pla de Balenyà
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’octubre de 2014 a les 19:25
Actualitzat el 21 d’octubre de 2014 a les 21:05
Et pot interessar
-
Societat Canvis en els mercats setmanals de Vic per Sant Joan i la Festa Major
-
Societat «Pols», del vilatortí Ramon Boixeda, guanya el 23è Premi de Poesia Sant Cugat a la memòria de Gabriel Ferrater
-
Societat El ple de Roda de Ter aprova la modificació del POUM
-
Societat Més participants i canvi de recorregut: així serà la cursa d'Els 7 Portals de Vic
-
Societat Osona Contra el Càncer posa en marxa una guardiola solidària digital
-
Societat El Mercat de Música Viva de Vic programa més de 70 concerts i aposta per la nova escena musical en català