NOTA DE PREMSA
CiU OSONA
La Junta Electoral de Berga obliga a l’Ajuntament de Lluçà a retirar valoracions parcials publicades a la seva web
L’Ajuntament de Lluçà té l’ordre de retirar un text que va publicar fa uns dies a la pàgina web municipal i institucional, que atemptava clarament contra la candidatura presentada per CiU en aquest municipi. Una valoració que exposava que “la llista de CiU encapçalada per Rosa Trabal està formada amb gent del municipi i altres que no hi tenen la residència ni hi estan empadronats. Aquesta candidatura es va confirmar a darrera hora del dilluns 16, el darrer per presentar les llistes”.
Aquestes paraules van portar la formació de Convergència i Unió a presentar un escrit a la Junta Electoral de la zona de Berga, de la qual forma part Lluçà, al•legant que “és una informació amb caràcter i missatge polític i en cap cas té el caràcter d’informació institucional” i que, d’altra banda, la llei estableix que “en cap cas durant el període electoral les institucions poden difondre informació que afecti a l’orientació del vot”.
Com a resposta a la sol•licitud de CiU, la Junta Electoral ha presentat la resolució acordant “oficiar a l’Ajuntament de Lluçà per tal que retiri les valoracions realitzades a la web (...), per tractar-se d’informació innecessària”.
Segons Convergència i Unió, aquest és el resultat d’una pràctica política que trenca amb els principis democràtics utilitzant els vincles personals, ja que la secretària de l’Ajuntament és la germana de l’actual alcaldessa, Eva Boixadé. No és la primera vegada que Boixadé porta al terreny personal el seu càrrec públic a l’Ajuntament, ja que, en el seu moment, fins i tot va negar-se a oficiar el casament de la cap de llista de Convergència i Unió, Rosa Trabal.
La Junta Electoral estira les orelles a l’Ajuntament de Lluçà
Economia
L’obliga a retirar unes valoracions al web municipal que criticaven la llista de CiU. De moment, no s'han tret.
ARA A PORTADA
-
Política ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027 Irene Giménez i Vinyet
-
-
Política Josep Sallent és el nou alcalde de Santa Eugènia de Berga en substitució de Xavier Fernández Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia ACN
-
Publicat el
21 de maig de 2011 a
les 15:10
Et pot interessar
-
Economia
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
-
Economia
Els Premis Innovacat 2026 celebren les presentacions dels projectes seleccionats
-
Economia
CiviaFoods obrirà una planta a Tona
-
Economia
La Cecot distingeix Joan Font, fundador i president de Bon Preu, per la seva trajectòria professional i empresarial
-
Economia
Jordi Burgès s'incorpora al Comitè Executiu del Consell Empresarial d'Osona
-
Economia
Judit Serra és la nova directora executiva de Creacció
