[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qk3If5keR3s[/youtube]
Terra de Telers és la pel·lícula d'aquest març que s'ha pogut veure arreu del territori en el marc del Cicle Gaudí. El circuit estable de l'Acadèmia de Cinema Català projecta un drama històric dirigit per Joan Frank Charansonnet que transcorre en una colònia industrial del Llobregat.
La pel·lícula es pot veure en una setantena de municipis catalans. A Osona ja s'ha pogut veure a Centelles, Taradell i Torelló. Ara és el torn dels següents:
[despiece] Tavertet. Sala Polivalent de l'Ajuntament. Dijous 25 de març. 20h
Manlleu. Cinema Casal de Gràcia. Diumenge 28 de març. 19h [/despiece]
La pel·lícula «Terra de Telers» arriba a Tavertet i Manlleu
El film del Cicle Gaudí ja s'ha pogut veure a Centelles, Torelló i Taradell
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 24 de març de 2021 a les 17:55
Et pot interessar
-
Municipis Les notícies més llegides de la setmana
-
Municipis Olost farà una consulta per decidir si surt o es manté a la comarca del Lluçanès
-
Municipis L'Art Fest de Torelló omplirà de grafitis més de 150 metres de paret de l'Institut Cirvianum
-
Municipis Mor el conductor d'un cotxe en un xoc frontal a la C-25 a Sant Sadurní d’Osormort