
El passat diumenge la Penya Barcelonista de Roda i Masies va celebrar el seu 20è aniversari amb un acte, en el qual hi van assistir uns 60 socis i simpatitzants, a més de diverses autoritats. En concret es va comptar amb la presència del president de la Penya, Isidre Costa, el directiu de l'Àrea Social del F.C. Barcelona, Enric Nadeu, el president del Consell Consultiu de les Penyes d'Osona i el Ripollès, Francesc Xavier Canudas, del regidor d'esports de l'Ajuntament de Roda de Ter; Xavier Teixidor i del regidor d'esports de l'Ajuntament de Masies de Roda, Jaume Riera (a la foto).
L'acte va ser força especial, ja que es van mostrar dues de les tres copes guanyades aquest any, La Lliga i la Champions. A més, durant l'acte, els integrants de La Penya van anunciar l'adquisició d'un nou local, més adequat a les seves nessecitats actual, i la propera posada en marxa d'una pàgina web. Una altra novetat és la incorporació d'un nou vocal en el seu equip de treball, el rodenc Jaume Soler.
La Penya Barcelonista de Roda i Masies celebra 20 anys
Durant la festa es van mostrar les copes de la Lliga i la Champions
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de juliol de 2009 a
les 18:23
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
