El Departament de Medi Ambient i Habitatge (DMAH) informa que aquest dijous, dia 8 de juliol, s'ha superat el llindar d'informació per ozó troposfèric a la zona de qualitat de l'aire de la plana de Vic, en concret al punt de mesurament de Tona (13:00 h) i Vic (14:00 h).
En aquest cas, es recomana com a prevenció que les persones més sensibles a la contaminació atmosfèrica (persones amb problemes respiratoris, gent gran i nens petits) evitin realitzar esforços físics a l'aire lliure, principalment si produeixen fatiga, són de llarga durada i es realitzen entre les 12 i la 18h.
La plana de Vic supera de nou el llindar d'informació d'ozó
Aquesta tarda, alerta a Vic, a partir de les 14:00, i a Tona, de les 13:00 h. Les persones més sensibles han de prendre precaucions.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de juliol de 2010 a les 14:19
Et pot interessar
-
Societat Paisatges de postal: l'estiu arrenca calorós a Osona i el Lluçanès
-
Societat Núria Simon és la nova presidenta de Pimec Comerç Catalunya Central
-
Societat Una sortida cada 20 minuts: la línia de bus que uneix Vic, Manlleu i Torelló guanya 15 expedicions diàries
-
Societat La NASA concedeix una menció a una foto d'Emili Vilamala del meandre de Sant Pere de Casserres
-
Societat Una explotació de Viladrau ensenya tècniques per millorar la gestió de ramats a les noves generacions
-
Societat Advocats d'Osona adverteixen el MNAC i Cultura que presentaran una querella si tornen els murals de Sixena