El Departament de Medi Ambient i Habitatge (DMAH) informa que aquest dijous, dia 8 de juliol, s'ha superat el llindar d'informació per ozó troposfèric a la zona de qualitat de l'aire de la plana de Vic, en concret al punt de mesurament de Tona (13:00 h) i Vic (14:00 h).
En aquest cas, es recomana com a prevenció que les persones més sensibles a la contaminació atmosfèrica (persones amb problemes respiratoris, gent gran i nens petits) evitin realitzar esforços físics a l'aire lliure, principalment si produeixen fatiga, són de llarga durada i es realitzen entre les 12 i la 18h.
La plana de Vic supera de nou el llindar d'informació d'ozó
Aquesta tarda, alerta a Vic, a partir de les 14:00, i a Tona, de les 13:00 h. Les persones més sensibles han de prendre precaucions.
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juliol de 2010 a
les 14:19
Et pot interessar
-
Societat
El Campionat de Catalunya de Gossos Tofonaires posa punt final a la 7a edició del Trufforum
-
Societat
Detingut a Vic un camioner que transportava més de 6 kg d'haixix
-
Societat
Un camió carregat de serradures bolca a la C-25 a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat
Un cotxe queda en equilibri sobre la barana del pont del tren de Balenyà
-
Societat
Sentir-se com a casa a Hospital de la Santa Creu de Vic
-
Societat
Tona presenta el projecte de renaturalització del pati de l'Escola de l'Era de Dalt
