La Plana de Vic torna a superar el llindar d'ozó
Protecció Civil recomana no realitzar esforços físics a l'aire lliure
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’agost de 2013 a
les 18:34
Aquest dilluns des de les quatre a les cinc de la tarda s'ha tornat a superar el llindar d'ozó troposfèric de qualitat de l'aire de la Plana de Vic amb un valor de 188 µg/m3. Protecció Civil de la Generalitat, d’acord amb les recomanacions de l’Agència de Salut Pública de Catalunya, demana com a mesura preventiva que les persones més sensibles a la contaminació atmosfèrica (persones amb problemes respiratoris, gent gran i nens petits) evitin realitzar esforços físics a l'aire lliure, principalment si produeixen fatiga, són de llarga durada i es realitzen quan els nivells d’ozó són més alts.
Escull Osona com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
