Dissabte passat, dia 5 de febrer, a les 10 hores, la Policia Local de Manlleu va imputar AS, nascut el 1976 i veí de Girona, una falta contra la propietat industrial per la incautació de productes falsificats.
Arran de l’avís que al mercat setmanal del dissabte es podia portar a terme la venda de productes falsificats, els agents van fer un control a diferents parades. En una de les parades, ubicada al c. Mossèn Aulet, tipus basar, s’hi van intervenir els efectes següents:
- 51 caixes individuals de roba interior masculina, de les marques: Emporio Armani i Calvin Klein.
- 22 mocadors tipus bufandes, de les marques: Dolce & Gabbana, Nike, Gucci, Luis Vuitton i Channel.
- 203 camises de les marques: Lacoste, Ralph Lauren i Tommy Hilfiger.
- 35 jerseis de les marques: Lacoste i Ralph Lauren.
- 19 pantalons de les marques: G-Star i Levi’s.
- 42 cinturons de les marques: Dolce & Gabbana, Louis Vuitton, Guess, Pepe, Diesel i Emporio Armani.
- 87 rellotges de les marques: Emporio Armani, Dolce & Gabbana, Bulgari, Geneva, Cartier, Tous i Gucci.
- 33 productes de perfumeria de les marques: Lancome, Cacharel, Hilfiger, Calvin Klein, Lacoste, Giorgio Armani, Dolce & Gabbana i Hugo Boss.
- 118 ulleres de sol de les marques: Ray-Ban, Gucci, Vogue, Carrera, Martini, Prada, Ewa, Loewe, Versace i Christian Dior.
Tot aquest material està protegit per la legislació sobre la propietat industrial. No es pot precisar el valor de mercat dels productes intervinguts, els quals van ser lliurats juntament amb les diligències a l’autoritat judicial.
El departament de Fires i Mercats de l’Ajuntament revocarà la llicència del venedor, que no podrà tornar a participar als mercats de Manlleu.
La Policia Local de Manlleu incauta un munt d'articles falsificats
En una de les parades del mercat setmanal.
Publicat el 09 de febrer de 2011 a les 19:45
Et pot interessar
-
Societat Usuaris de l'R3 denuncien la presència de goteres a l'estació de tren de Vic
-
Societat Desmantellen una plantació de 6.000 plantes de marihuana a Sant Sadurní d'Osormort
-
Societat Paisatges de postal: l'estiu arrenca calorós a Osona i el Lluçanès
-
Societat Quin temps farà per La Crida de la Festa Major de Vic?
-
Societat Núria Simon és la nova presidenta de Pimec Comerç Catalunya Central
-
Societat Una sortida cada 20 minuts: la línia de bus que uneix Vic, Manlleu i Torelló guanya 15 expedicions diàries
ARA A PORTADA