Dissabte passat, dia 5 de febrer, a les 10 hores, la Policia Local de Manlleu va imputar AS, nascut el 1976 i veí de Girona, una falta contra la propietat industrial per la incautació de productes falsificats.
Arran de l’avís que al mercat setmanal del dissabte es podia portar a terme la venda de productes falsificats, els agents van fer un control a diferents parades. En una de les parades, ubicada al c. Mossèn Aulet, tipus basar, s’hi van intervenir els efectes següents:
- 51 caixes individuals de roba interior masculina, de les marques: Emporio Armani i Calvin Klein.
- 22 mocadors tipus bufandes, de les marques: Dolce & Gabbana, Nike, Gucci, Luis Vuitton i Channel.
- 203 camises de les marques: Lacoste, Ralph Lauren i Tommy Hilfiger.
- 35 jerseis de les marques: Lacoste i Ralph Lauren.
- 19 pantalons de les marques: G-Star i Levi’s.
- 42 cinturons de les marques: Dolce & Gabbana, Louis Vuitton, Guess, Pepe, Diesel i Emporio Armani.
- 87 rellotges de les marques: Emporio Armani, Dolce & Gabbana, Bulgari, Geneva, Cartier, Tous i Gucci.
- 33 productes de perfumeria de les marques: Lancome, Cacharel, Hilfiger, Calvin Klein, Lacoste, Giorgio Armani, Dolce & Gabbana i Hugo Boss.
- 118 ulleres de sol de les marques: Ray-Ban, Gucci, Vogue, Carrera, Martini, Prada, Ewa, Loewe, Versace i Christian Dior.
Tot aquest material està protegit per la legislació sobre la propietat industrial. No es pot precisar el valor de mercat dels productes intervinguts, els quals van ser lliurats juntament amb les diligències a l’autoritat judicial.
El departament de Fires i Mercats de l’Ajuntament revocarà la llicència del venedor, que no podrà tornar a participar als mercats de Manlleu.
La Policia Local de Manlleu incauta un munt d'articles falsificats
En una de les parades del mercat setmanal.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de febrer de 2011 a les 19:45
Et pot interessar
-
Societat
Finalitzades les reformes de la plaça Catalunya de Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
Els Bombers rescaten dos gossos d'una cinglera a Santa Cecília de Voltregà
-
Societat
Una mirada social a la muntanya
-
Societat
S'ajornen les obres de remodelació del Cirvianum de Torelló
-
Societat
L'Ajuntament de Vic ha obert més de 50 expedients per sospita d'infrahabitatge
-
Societat
Tona es prepara per la Festa Major de Sant Andreu amb protagonisme especial de la Fira Joc-Joc
