La processó de Corpus de Vic congrega molt pocs fidels

La pluja va espantar-los.

Publicat el 07 de juny de 2010 a les 18:14
Processó de Corpus, a Vic, aquest diumenge. Foto: Xevi Mas

La festa del Corpus s'ha celebrat a Vic durant tot el cap de setmana. L'acte principal del programa va ser la processó, que va tornar a recórrer els carrers del nucli antic.

Tot i que la processó es va poder portar a terme amb normalitat, l'amenaça de pluja va espantar els fidels, que no van ser tan nombrosos com en anys anteriors.

PROGRAMA D'ACTES  CORPUS 2010


Dissabte, dia 5 de juny:

> Vetlla de Pregària: De 2/4 de 6 a 2/4 de 7 de la tarda, Vetlla de pregària d’adoració al Santíssim sagrament, a la catedral, a la capella del Santíssim sagrament. 

Diumenge, dia 6 de juny:

> Celebració de l’eucaristia: A les 5 de la tarda, a la catedral.

Al final,
processó amb el Santíssim Sagrament.

Recorregut:
Interior de la catedral, plaça de la catedral, plaça del Bisbe Oliva; carrer del Cloquer, carrer Baixada de l’Eraime, plaça de la Pietat, carrer del P. Xifré, carrer Cardona, plaça del Paradís, plaça del canonge Collell, carrer d’en Canyelles, plaça de sant Felip, carrer de l’Escola, plaça bisbe Oliba, plaça de la catedral, interior de la catedral. 


Galeries de fotos:
- Missa i processó (2010)
- Missa i la processó (2009)
- Concert de Corpus de la Capella Gregoriana dels Dolors (2009)
- Elaboració de les catifes de Corpus (2009)
- Més info fotos i videos des del bloc La Devocioteca (2009)
- Missa i processó (2008)
- Portes obertes a la catedral (2008)
- Missa i processó (2005)
- Portes obertes a la catedral (2005)