L'Ajuntament de Centelles ha confirmat la primera mort per coronavirus a la residència municipal Sant Gabriel des que va esclatar la pandèmia el març. Tal com explica l'Ajuntament en un comunicat, aquest dilluns es van fer tests ràpids d'antígens i es van detectar 9 residents positius, un dels quals ha mort. També hi ha infectat un professional del centre.
Segons l'Ajuntament, s'han activat tots els protocols conjuntament amb el Departament de Salut i el Centre d'Atenció Primària. Els tests d'antígens es repetiran aquest dijous i a finals de setmana es podrà fer una valoració de com evoluciona el brot al centre.
"Tot el personal està esmerçant esforços per minimitzar el brot i seguir tenint cura de totes les persones que viuen a la residència en circumstàncies tan excepcionals", conclouen en la nota en què també transmeten un agraïment al CAP i familiars.
La residència Sant Gabriel de Centelles registra la primera mort per Covid
El centre de titularitat pública, que ha fet tests ràpids d'antígens, té 8 residents i un professional positius
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de desembre de 2020 a les 19:36
Actualitzat el 01 de desembre de 2020 a les 19:38
Et pot interessar
-
Societat Nova convocatòria a Manlleu per adjudicar un habitatge destinat a l'emancipació juvenil
-
Societat Eviten un possible intent d'ocupació d'un habitatge a Manlleu
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 10, 11 i 12 d'octubre
-
Societat Vic vol posicionar-se com «la ciutat barroca de Catalunya»
-
Societat Estudiants de la UVic afectats pel macrotall de l'R3: «Et fa replantejar si agafar transport públic o privat»
-
Societat Torelló posa en marxa la vigilància de les zones blaves per garantir-ne un ús correcte