Vic Comerç, la marca que engloba les tres associacions de comerciants de Vic (CentreVic, Unió de Comerciants Remei-Estadi i GAP), ha presentat la campanya d'octubre “Vida sana!” de promoció de la Targeta Urbana, que està a punt d'arribar als 10.000 clients adherits. A la iniciativa, els comerciants regalaran bicicletes de muntanya, packs d’entrenament personal, lots a escollir de pàdel, fitness, running o de motorista, entre d’altres. Això ha estat possible gràcies a la gentilesa d’una botiga de bicicletes, d’esports i d’un centre d’oci i salut, tots ells adherits a la Targeta Urbana.
Aquests premis estan valorats en més de 2.000 euros en total. Es pot veure el catàleg de premis al web de la Targeta Urbana. Aquesta és la catorzena campanya que es presenta d’una targeta de fidelització que està a punt d’arribar als 10.000 clients adherits
D’altra banda, ja han sortit els guanyadors de la campanya de setembre, que consistia en regalar quatre packs de productes de viatge d'estades de caps de setmana a diferents capitals europees, amb un kit de maletes de viatge per a cada destí i la seva respectiva guia turística. Els guanyadors es podran consultar aquí.
La Targeta Urbana de Vic aposta per l'esport
La campanya d’octubre regalarà bicicletes de muntanya, productes esportius i packs d’entrenament personal, entre d’altres
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’octubre de 2013 a
les 18:05
Et pot interessar
-
Societat
Vic impulsa una campanya per garantir la presència del català al parc d'atraccions del Mercat del Ram
-
Societat
A presó per estafar a un home en la compra d'un cotxe a Osona
-
Societat
Vic incorpora dos habitatges de protecció oficial
-
Societat
Joves d'instituts d'Osona reflexionen a les aules sobre el dret a migrar i les dificultats que comporta
-
Societat
Unió de Pagesos es mobilitza a Gurb contra la baixada del preu de la llet
-
Societat
L'Hospital de Vic incorpora la cirurgia robòtica d'alta precisió
