Vic Comerç, la marca que engloba les tres associacions de comerciants de Vic (CentreVic, Unió de Comerciants Remei-Estadi i GAP), ha presentat la campanya d'octubre “Vida sana!” de promoció de la Targeta Urbana, que està a punt d'arribar als 10.000 clients adherits. A la iniciativa, els comerciants regalaran bicicletes de muntanya, packs d’entrenament personal, lots a escollir de pàdel, fitness, running o de motorista, entre d’altres. Això ha estat possible gràcies a la gentilesa d’una botiga de bicicletes, d’esports i d’un centre d’oci i salut, tots ells adherits a la Targeta Urbana.
Aquests premis estan valorats en més de 2.000 euros en total. Es pot veure el catàleg de premis al web de la Targeta Urbana. Aquesta és la catorzena campanya que es presenta d’una targeta de fidelització que està a punt d’arribar als 10.000 clients adherits
D’altra banda, ja han sortit els guanyadors de la campanya de setembre, que consistia en regalar quatre packs de productes de viatge d'estades de caps de setmana a diferents capitals europees, amb un kit de maletes de viatge per a cada destí i la seva respectiva guia turística. Els guanyadors es podran consultar aquí.
La Targeta Urbana de Vic aposta per l'esport
La campanya d’octubre regalarà bicicletes de muntanya, productes esportius i packs d’entrenament personal, entre d’altres
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’octubre de 2013 a les 18:05
Et pot interessar
-
Societat Detinguda per robar 300 euros a una persona gran al barri de Montserrat de Torelló
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants