Vic Comerç, la marca que engloba les tres associacions de comerciants de Vic (CentreVic, Unió de Comerciants Remei-Estadi i GAP), ha presentat la campanya de novembre “Un mes de cine!” de promoció de la Targeta Urbana. La iniciativa consisteix en regalar, entre els que utilitzin la targeta client aquest mes, 100 entrades dobles per gaudir de totes les estrenes de cine d’aquest desembre als cinemes Sucre i Vigatà.
La campanya coincideix amb l’assoliment d’una fita important de la Targeta Urbana, ja que ha arribat als 10.000 clients adherits. La xifra es va aconseguir a la botiga Sonlab, que va donar d’alta com a clienta a Susanna Bartrina Martínez de Ripoll. Per celebrar aquest fet, Vic Comerç li va lliurar una targeta regal per valor de 300 euros.
D’altra banda, ja han sortit els vuit guanyadors de la campanya d’octubre, que consistia en regalar bicicletes de muntanya, packs d’entrenament personal, lots a escollir de padel, fitness, running o de motorista, entre d’altres.
La Targeta Urbana de Vic regala entrades per anar al cinema
L’inici de la campanya coincideix amb la xifra de 10.000 clients adherits
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de novembre de 2013 a les 21:39
Et pot interessar
-
Societat La regidora de Torelló Elisabet Viñas s'incorpora al Consell Assessor de Seguretat de l'ACM
-
Societat El Grup de Defensa del Ter organitza un aplec per visibilitzar la campanya «Portem Patel a judici»
-
Societat Prats de Lluçanès posa en marxa una campanya per pacificar la mobilitat al centre del poble
-
Societat La consellera Paneque inaugura les noves instal·lacions logístiques de Proquimia
-
Societat EL CHV i l'Hospital Clínic de Barcelona celebren 15 anys d'aliança estratègica
-
Societat El projecte osonenc Enso Ferments, reconegut amb el Premi Emprenedoria Rural