Vic Comerç, la marca que engloba les tres associacions de comerciants de Vic (CentreVic, Unió de Comerciants Remei-Estadi i GAP), ha presentat la campanya de novembre “Un mes de cine!” de promoció de la Targeta Urbana. La iniciativa consisteix en regalar, entre els que utilitzin la targeta client aquest mes, 100 entrades dobles per gaudir de totes les estrenes de cine d’aquest desembre als cinemes Sucre i Vigatà.
La campanya coincideix amb l’assoliment d’una fita important de la Targeta Urbana, ja que ha arribat als 10.000 clients adherits. La xifra es va aconseguir a la botiga Sonlab, que va donar d’alta com a clienta a Susanna Bartrina Martínez de Ripoll. Per celebrar aquest fet, Vic Comerç li va lliurar una targeta regal per valor de 300 euros.
D’altra banda, ja han sortit els vuit guanyadors de la campanya d’octubre, que consistia en regalar bicicletes de muntanya, packs d’entrenament personal, lots a escollir de padel, fitness, running o de motorista, entre d’altres.
La Targeta Urbana de Vic regala entrades per anar al cinema
L’inici de la campanya coincideix amb la xifra de 10.000 clients adherits
Ara a portada
-
Societat Entre la llum de la plaça Major i la foscor a gran part dels barris: així es va viure a Vic l'apagada elèctrica Redacció
-
-
Societat Catalunya recupera la normalitat a la xarxa elèctrica i Rodalies torna parcialment Lluís Girona Boffi
-
-
Societat Una metgessa del CAP de Centelles: «Hem tornat a fer les receptes amb paper i bolígraf, com abans» Redacció
Publicat el 16 de novembre de 2013 a les 21:39
Et pot interessar
-
Societat La UVic-UCC suspèn tota l'activitat a causa de l'apagada elèctrica
-
Societat Vic posa en marxa un aparcament d'enllaç per a persones que fan servir el transport públic
-
Societat El Lluçanès celebra una nova edició del cicle Païssa
-
Societat El CAP de Manlleu amplia la seva capacitat amb mòduls prefabricats