Vic Comerç, la marca que engloba les tres associacions de comerciants de Vic (CentreVic, Unió de Comerciants Remei-Estadi i GAP), ha presentat la campanya de novembre “Un mes de cine!” de promoció de la Targeta Urbana. La iniciativa consisteix en regalar, entre els que utilitzin la targeta client aquest mes, 100 entrades dobles per gaudir de totes les estrenes de cine d’aquest desembre als cinemes Sucre i Vigatà.
La campanya coincideix amb l’assoliment d’una fita important de la Targeta Urbana, ja que ha arribat als 10.000 clients adherits. La xifra es va aconseguir a la botiga Sonlab, que va donar d’alta com a clienta a Susanna Bartrina Martínez de Ripoll. Per celebrar aquest fet, Vic Comerç li va lliurar una targeta regal per valor de 300 euros.
D’altra banda, ja han sortit els vuit guanyadors de la campanya d’octubre, que consistia en regalar bicicletes de muntanya, packs d’entrenament personal, lots a escollir de padel, fitness, running o de motorista, entre d’altres.
La Targeta Urbana de Vic regala entrades per anar al cinema
L’inici de la campanya coincideix amb la xifra de 10.000 clients adherits
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de novembre de 2013 a les 21:39
Et pot interessar
-
Societat El bar del Sucre obrirà de manera estable i continuada durant tot l'any
-
Societat La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Societat Detingut un conductor a Gurb per superar amb escreix la taxa d'alcoholèmia
-
Societat Per què Pilarín Bayés encara no s'ha tirat a la piscina aquest estiu?
-
Societat Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts
-
Societat Caixa Enginyers inaugura una nova oficina a Vic