Vic Comerç, la marca que engloba les tres associacions de comerciants de Vic (CentreVic, Unió de Comerciants Remei-Estadi i GAP), ha presentat la campanya de novembre “Un mes de cine!” de promoció de la Targeta Urbana. La iniciativa consisteix en regalar, entre els que utilitzin la targeta client aquest mes, 100 entrades dobles per gaudir de totes les estrenes de cine d’aquest desembre als cinemes Sucre i Vigatà.
La campanya coincideix amb l’assoliment d’una fita important de la Targeta Urbana, ja que ha arribat als 10.000 clients adherits. La xifra es va aconseguir a la botiga Sonlab, que va donar d’alta com a clienta a Susanna Bartrina Martínez de Ripoll. Per celebrar aquest fet, Vic Comerç li va lliurar una targeta regal per valor de 300 euros.
D’altra banda, ja han sortit els vuit guanyadors de la campanya d’octubre, que consistia en regalar bicicletes de muntanya, packs d’entrenament personal, lots a escollir de padel, fitness, running o de motorista, entre d’altres.
La Targeta Urbana de Vic regala entrades per anar al cinema
L’inici de la campanya coincideix amb la xifra de 10.000 clients adherits
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de novembre de 2013 a les 21:39
Et pot interessar
-
Societat
Vic supera amb escreix els 50.000 habitants i l'alcalde qualifica la situació «d'emergència sociodemogràfica»
-
Societat
Manifestació a Vic per denunciar la precarietat del sector de la discapacitat
-
Societat
Desconvoquen la vaga d'escombraries a Osona i el Lluçanès
-
Societat La UVic-UCC vol oferir el grau de Veterinària a partir del setembre de 2028
-
Societat
Tot el que has de saber del Mercat Medieval de Vic
-
Societat
La Fira de l'Avet d'Espinelves espera superar els 120.000 visitants
