El dissabte passat es va presentar la tercera edició de la CabrerèsMM (Cabrerès Mountain Marathon by SPORT). Es va escollir l’entorn del Santuari de la Mare de Déu de Cabrera per fer l’acte, al cim de la serra de Cabrera. La prova està coordinada per l'Associació Social i Territorial Cabrerès i el Diari Sport i ofereix distància de marató i de mitja marató. Les curses tindran lloc el diumenge 6 de novembre, aprofitant els actes de la Fira de Muntanya i del Llibre de Vic, que es celebra del 5 al 13 de novembre.
El municipi de L’Esquirol serà el punt de trobada dels atletes que vulguin gaudir d’una matinal de trail running organitzada pel mateix equip que s’encarrega de la CabrerèsBTT. El Cabrerès-Collsacabra és un escenari incomparable per la pràctica d’aquest esport. A la presentació hi va acudir el guanyador de la passada edició, Albert Pujol, que actualment està competint a les SkyRunner National Series. El corredor va comentar les característiques de la CMM juntament amb Àlex Montanyà, l’alcalde de L’Esquirol i director esportiu de la prova.
Els dos recorreguts aniran junts fins al cim de Cabrera i el conseqüent pas pel Santuari de la Mare de Déu de Cabrera, els punts més àlgids i emblemàtics de la cursa. Allà, la marató i la mitja es separaran per acabar ambdues altre cop a L’Esquirol, on haurà començat la competició. Les inscripcions ja estan obertes.
La tercera CabrerèsMM tindrà lloc el diumenge 6 de novembre
La prova osonenca es va presentar el passat dissabte al Santuari de la Mare de Déu de Cabrera | L’esdeveniment constarà de dues distàncies: la marató i la mitja marató
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de setembre de 2016 a
les 18:15
Actualitzat el
20 de setembre de 2016 a les
18:17
Et pot interessar
-
Societat
Atrapen un home amb 471 plantes de marihuana a Taradell
-
Societat Arrestat dues vegades amb cocaïna a Vic en menys de dues setmanes
-
Societat La plantilla de Pascual a Gurb tallarà la C-17 aquest diumenge en una nova acció de protesta
-
Societat
Dos detinguts per un intent d’atracament amb arma de foc a una joieria de Roda de Ter
-
Societat
Un centenar de persones reben a Vic les activistes osonenques de la Global Sumud Flotilla
-
Societat
Despleguen a Vic una prova pilot d'aparcament d'alta ocupació per promoure l'ús del vehicle compartit
