El Centre Social Autogestionat la Torratxa continua treballant “per poder engegar un nou projecte, un nou espai on tothom hi pugui tenir cabuda”. En aquest marc, l’entitat ha convocat una jornada per l'autogestió i reacció davant del tancament del centre social. Tindrà lloc aquest dissabte dia 5 de novembre a partir de les 17:00 h. a la plaça Gaudí. La jornada culminarà amb una concentració i una marxa fins la plaça major.
La jornada s’ha convocat sota el lema irònic de “La Torratxa conspira”. El Centre ha fet una crida a entitats i ciutadans per tal que participin a la iniciativa i hi diguin la seva.
Programa activitats
De 17:00 a 18.00
Taller de vídeo (VINE A DIR-HI LA TEVA!)
Taller de mapeig (VINE A PARTICIPAR)
Exposició de cartellisme de la Torratxa
Taller de pancartes
Animació musical
CASTANYES I MOSCATELL!
De 18:30 a 19:30
Posada en comú dels taller de vídeo i mapeig
(construïm un nou projecte AUTOGESTIONAT)
De 19:30 a 20:00
MARXA POPULAR contra el tancament de la Torratxa
i a favor de l’autogestió.
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de novembre de 2011 a
les 16:01
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
