La Fundació Humanitària Dr. Trueta diversifica la seva cartera de serveis a empreses, entitats i institucions públiques o privades amb dues noves línies de treball: la guarda i custòdia de documents i la digitalització d’arxius.
En l’actual entorn de crisi, la Trueta aposta per aprofundir en el camí de la sostenibilitat després que s’hagin reduït dràsticament els ingressos, especialment aquells que provenien d’administracions i obres socials d’entitats bancàries i altres fundacions. L’objectiu és obtenir ingressos propis suficients que permetin mantenir els llocs de treball per a persones amb trastorns derivats de malaltia mental del Centre Especial de Treball El Merma.
La Trueta ja té experiència en la guarda i custòdia de documents. Fa un temps que presta aquest servei al Consorci Hospitalari de Vic i ara obre aquesta possibilitat a d’altres empreses. El servei inclou la recollida dels arxius i l’emmagatzematge en una nau dotada dels sistemes de seguretat i higiene necessaris. En cas que es requereixi alguna de la documentació arxivada, el servei inclou la seva recerca i tramesa.
Pel què fa a la digitalització d’arxius, la Trueta ofereix la transformació de documentació física a format digital de tot tipus de documents. El servei inclou la recollida dels arxius físics, la seva digitalització i el retorn d’aquests al seu lloc d’origen o correcta destrucció si és el cas.
La Trueta ofereix nous serveis a les empreses
Guarda i custòdia de documentació i digitalització d’arxius.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juny de 2013 a les 16:54
Et pot interessar
-
Societat El bar del Sucre obrirà de manera estable i continuada durant tot l'any
-
Societat La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Societat Detingut un conductor a Gurb per superar amb escreix la taxa d'alcoholèmia
-
Societat Per què Pilarín Bayés encara no s'ha tirat a la piscina aquest estiu?
-
Societat Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts
-
Societat Caixa Enginyers inaugura una nova oficina a Vic