La Universitat d’Estiu de Vic tanca les portes amb un alt nivell de participació

Un del curs més seguits ha estat el de les audiències i publicitat als mitjans digitals, coorganitzat entre la universitat i el grup Nació Digital.

Publicat el 15 de juliol de 2010 a les 15:39
Taula rodona: La premsa digital en català i la captació de publicitat als mitjans digitals. Foto: Adrià Costa

La Universitat d’Estiu de Vic tanca les portes amb un alt nivell de participació. Enguany ha tingut 789 alumnes en els 24 cursos que ha ofert, 11 dels quals  realitzats en institucions de fora la Universitat de Vic.

En l’edició d’enguany ha destacat l’èxit de participació de la I Edició d’Estiu de Literatura Infantil i Juvenil realitzada a Montserrat, i del curs “Les audiències dels mitjans digitals i la captació de publicitat: Reptes i neguits”, coorganitzat amb el grup Nació Digital.

La Quinzena d’Art de Montesquiu, una de les activitats amb més tradició de la Universitat d’Estiu, ha tancat  amb 140 participants.

- Més informació dels cursos oferts a la Universitat d’Estiu de Vic
- Més informació de la jornada del Grup Nació Digital