La Universitat de Vic-Universitat de la Catalunya Central (UVic-UCC) manté la suspensió de classes per la nevada aquest dimecres. Aquest dimarts no hi ha hagut classes al centre, tot i que s’han obert les instal·lacions, com la biblioteca.
El centre va activar el nivell 2 del Pla d'Autoprotecció en cas de Nevades. Tal com informa la universitat, durant el matí es revisarà l’alerta per si és possible recuperar l’activitat. Es recomana seguir els comunicats a la pàgina web i a les xarxes socials.
La UVic manté la suspensió de classes aquest dimecres
Durant el matí es revisarà l’alerta per si és possible recuperar l’activitat
ARA A PORTADA
-
El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat Irene Giménez Vinyet
-
-
-
Ferran Palau estrena al Mercat de Música Viva de Vic «Aniversari Feliç», el nou projecte amb corda i vent Redacció
-
Mazoni: «Al sector musical sembla que tothom està en lluita per qui fa la promoció més cridanera» Redacció
Publicat el 27 de febrer de 2018 a les 21:30
Et pot interessar
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants
-
Societat Un estudi de l'ASSIR Osona conclou que els homes necessiten suport psicoemocional durant la paternitat
-
Societat Millores al transport urbà de Vic: més cobertura horària, ajustos de recorregut i reordenació de parades