La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) posarà en marxa el curs vinent, 2022-2023, un nou grau en Biomedicina, que s'impartirà a la Facultat de Ciències i Tecnologia del Campus Vic, amb la col·laboració de la Facultat de Medicina i la Fundació de Ciències de la Salut i del Benestar.
Tal com expliquen en una nota, serà en format presencial i tindrà una ofera inicial de 50 places. Constarà de 240 crèdits i un elevat nombre d'hores estaran dedicades a laboratori experimental i a laboratori de tècniques transversals.
Aquest nou grau, que se sumarà als 36 estudis de grau que ja s'oferien fins ara, té com a objectiu principal la formació de professionals experts en les bases biològiques de les malalties, tant des del punt de vista molecular i cel·lular com des del punt de vista global.
D'altra banda, entre les novetats del pròxim curs acadèmic també destaca l'oferta de tres nous màsters universitaris: el màster en Alimentació i Sostenibilitat i el màster en Aplicació de Pràctiques Artístiques Accessibles, al Campus Vic, i el màster en Salut i Comunitat, al Campus Manresa.
A més, el Campus Professional oferirà dos nous cicles formatius de grau superior (CFGS), un sobre Dietètica, i un altre sobre Comerç Internacional.
La UVic oferirà un grau en Biomedicina el curs vinent
Tindrà una oferta inicial de 50 places i serà en format presencial
ARA A PORTADA
-
Set persones detingudes en un nou dispositiu contra la multireincidència a Vic i Manlleu Irene Giménez Vinyet
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
Ramaders d'Osona afectats per la pesta porcina del 2001: «No sé com ho vam resistir, no sabies on posar el bestiar» Redacció
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
Publicat el 09 de març de 2022 a les 17:57
Et pot interessar
-
Societat
Obriran un centre privat de diagnòstic per la imatge a Vic que inclou un TAC poc invasiu
-
Societat
Espinelves posa punt i final a la Fira de l'Avet amb uns 120.000 visitants
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina
