A partir d'aquest dilluns, sis persones han començat a treballar gràcies a la convocatòria extraordinària Covid-19 del Programa Treball i Formació, subvencionat pel Servei Local d'Ocupació (SOC), entre altres, i que té per objectiu aconseguir la inserció laboral de les persones, la qualificació professional i la realització d'obres o serveis públics per a la ciutat o la ciutadania.
De les sis persones contractades, tres treballen com a conserges de suport a les escoles bressol municipals i tres més faran de paletes de suport a l'Àrea de Manteniment de l'Ajuntament de Vic.
La durada dels contractes és de nou mesos i dins l'horari laboral s'inclou una formació de 60 hores sobre habilitats de comunicació i intel·ligència emocional. En aquesta convocatòria extraordinària el programa, que compta amb dues línies de subvenció, ha rebut una subvenció total de 87.105,42 euros.
[plantillacoronavirus]
L'Ajuntament de Vic contracta sis persones gràcies al Programa Treball i Formació
La convocatòria extraordinària ha estat subvencionada amb 87.105,42 euros i té per objectiu la inserció laboral
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de novembre de 2020 a
les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
Denuncien un individu per contaminar amb purins una riera de Sant Pere de Torelló
-
Societat
Gestionar un ramat i produir formatge artesà, alguns dels reptes del nou joc de taula d'en Peyu
-
Societat Casa Tarradellas adquireix la planta de Pascual a Gurb per impulsar la producció de mozzarella
-
Societat
Marta Otero, proposada per ser la nova rectora de la UVic-UCC
-
Societat
Representants del sector públic i privat analitzen les infraestructures d'Osona i el repte de la contaminació
-
Societat
Dues xocolates de Lluc Crusellas, guardonades als primers premis Bean to Bar
