Coincidint amb l’equador de l’actual legislatura, l’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal, s’ha reunit ja amb totes les forces polítiques representades al consistori vigatà (CiU, ERC, SI, ICV, PSC, CUP i PxC). Aquestes trobades es fan per fer balanç de la tasca feta fins ara i tractar aquells punts més transcendents del moment actual, alhora que permet buscar punts d’entesa amb l’objectiu de treballar més i millor per la ciutat i pels vigatans.
Aquesta ronda de trobades es va iniciar amb una jornada de treball dels grups de l’equip de govern (CiU i ERC) durant el mes de maig. D’altra banda, l’alcalde de Vic es va trobar el passat 13 de maig amb Iban Lapeira de SI; el 22 de maig, amb Xavier Tornafoch (ICV-EUA); el 4 de juny, amb Jacint Raurell del PSC; i ahir, dia 10 de juny, amb Josep Anglada de PxC i amb la CUP. En aquesta darrera hi van assistir els dos regidors i altres representants d’aquest partit polític.
Vila d’Abadal valora positivament aquesta ronda de trobades, ja que “en aquests moments difícils cal sumar esforços i destaca que totes les aportacions de les diverses forces polítiques s’han de tenir en compte”.
L'alcalde de Vic tanca la ronda de trobades amb totes les forces del consistori
Vila d’Abadal busca punts d’entesa, coincidint amb l’equador de la legislatura.
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de juny de 2013 a
les 18:12
Et pot interessar
-
Societat
Roda de Ter commemora 1.200 anys d'història
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 13, 14 i 15 de febrer
-
Societat
Denunciat a Vic un home per tenir ocells fringíl·lids sense autorització i sense anellar
-
Societat
La UVic-UCC posarà en marxa el grau en Dret a partir del curs vinent
-
Societat
Graven la seqüència sencera d'un robatori amb el mètode de la sembra en un supermercat de Vic
-
Societat
L'R3, amb servei alternatiu per carretera a tota la línia, esquiva la vaga de maquinistes
