L’aparcament del mercat de Torelló serà zona blava

Entrarà en funcionament a partir de l’1 de setembre

Publicat el 12 de juliol de 2016 a les 18:01
Actualitzat el 12 de juliol de 2016 a les 18:07
Aquesta setmana s’han començat a pintar les places d’aparcament que es regularan a través de zona blava, a la zona del mercat setmanal. Tot i que ja s’està pintant i la setmana vinent es senyalitzarà, la previsió és que aquesta nova regulació es comenci a aplicar l’1 de setembre.

La idea és intentar millorar la rotació de vehicles en una zona on molts cotxes hi estan aparcats tot el dia. De tota manera, la zona blava amb control horari de 90 minuts només afectarà al voltant d’una quarantena de places, mentre que les restants seran d’estacionament lliure.

Aquestes setmanes d’estiu serviran perquè els usuaris de l’aparcament es comencin a adaptar a la nova regulació que no entraré en vigor fins l’1 de setembre. D’altra banda, s’ha tret la zona blava de l’aparcament de l’avinguda Pompeu Fabra, davant l’escola Fortià Solà.