En aquesta ocasió, des del taller de manualitats de l'entitat s'han inspirat en l'art d'Henri Matisse, un dels pintors més influents de l'art modern, i que a causa d'una malaltia, es va quedar en cadira de rodes.
Juntament amb Alda Studio, i també amb la col·laboració de l'empresa Runbott i el Xocolater de Taradell, des de l'entitat han creat regals i lots de Nadal innovadors i creatius seguint els processos artístics que Matisse va utilitzar per crear els famosos papiers découpés.
Una tassa, un calendari, una postal i dessuadores tant per home com per donar de diferents colors són alguns dels productes de la col·lecció Matisse, i que es manipulen des del Centre de Treball, i posteriorment, es comercialitzaran des de l'entitat.
[h3]Lots i paneres amb valor social[/h3]
ADFOCET ofereix per aquesta campanya una fórmula diferent per presentar els lots i les paneres de Nadal: un cabàs i un fulard plens de productes de proximitat.
Els cabassos i tots els regals estan manipulats des del taller de superpoders per persones que participen en els tallers creatius, i es poden comprar a la botiga online de l'entitat.
Tal com expliquen des d'ADFOCET, els lots i paneres de Nadal es comencen a preparar a principis de desembre i els beneficis de la venda es destinen íntegrament a crear llocs de treball per a persones amb diversitat funcional d'Osona i a continuar executant projectes de sostenibilitat amb compromís social.

Els cabassos que elaboren des del taller de superpoders d'ADFOCET Foto: ADFOCET